سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرب الاجل معاون استاندار خراسان شمالی علیه بی‌سوادی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: تا ده روز آینده باید طرح مقابله با بی‌سوادی برای تمام سنین عملیاتی شود که این موضوع را هم آموزش‌وپرورش استان و هم اداره کل امور بانوان استانداری پیگیری خواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،ولی الله حیاتی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: بحث مبارزه با بی‌سوادی و ریشه‌کن کردن آن بنا به تأکید استاندار و برنامه‌ای که در این باره تدوین‌شده در دستور کار استان قرارگرفته است.

حیاتی افزود: طرح مبارزه با بی‌سوادی در طول یک برنامه زبان بندی شده یک تا دوساله قرارگرفته که امیدواریم گام‌های بلندی را در این مسیر برداریم، زیرا یکی از موانع بزرگ توسعه مسئله بی‌سوادی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی در مقوله ریشه‌کن کردن بی‌سوادی باید در کنار نهاد آموزش‌وپرورش قرار بگیرند، زیرا این کار به‌تن‌هایی از عهده آموزش‌وپرورش بر نمی‌آید بلکه نیازمند عزم ملی از سوی تمام دستگاه‌های اجرایی است.

او خاطرنشان کرد: خراسان شمالی در رتبه چهارم مبارزه با بی‌سوادی در سطح کشور قرارگرفته در سایه زحمات تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی است و نشان‌دهنده این موضوع است که ما می‌توانیم گام‌های بلندتری را در این مسیر برداریم.

حیاتی در خصوص آمار واقعی بی‌سوادان در سطح استان نیز افزود: برای احصا این آمار باید از ظرفیت‌های موجود دستگاه‌های اجرایی و نیز دهیاران، خانه بهداشت و سایر ارگان‌ها و مرجع رسمی آمار کشور نیز استفاده کرد.

او درباره طرح انسداد مبادی بی‌سوادی در سطح استان افزود: این طرح یکی از طرح‌های موفقی است که تمام فرمانداران را مکلف خواهیم کرد تا آن را مورد پیگیری قرار دهند بنابراین بسیج تمام امکانات برای اجرای این طرح ضروری است.
انتهای پیام/ ر

ضرب الاجل معاون استاندار خراسان شمالی علیه بی‌سوادی

برچسب ها: استانداری ، بی سوادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.