سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ اسلام نژاد خبر داد؛

دستگیری سارق تلفن همراه کارگر شهرداری با اقدام به موقع شهروند مسئول

رئیس کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی گفت: سه سارق جوان که گوشی تلفن همراه یک کارگر شهرداری را سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رضا اسلام نژاد رئیس کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی در تشریح این خبر بیان داشت: حوالی ساعت سه ظهر شنبه هفته جاری بود که عوامل گشت کلانتری حین گشت زنی در اتوبان آزادگان زیر پل کاظمی به سمت شرق با خودرویی روبرو شدند که مسیرشان توسط خودروی دیگری مسدود شده بود و با رسیدن ماموران یک کارگر شهرداری نیز که در بیرون از خودرو‌ها حضور داشت، به خودرو پلیس مراجعه کرد.

این کارگر مدعی شد: در حال آبیاری فضای سبز بودم که دو نفر با بهانه اینکه تلفن نداشتند عنوان کردند می‌خواهند با استفاده از تلفن بنده با فردی تماس برقرار کنند و من نیز گوشی‌ام را به آن‌ها دادم که دو متهم سریعا متواری و سوار خودروی پرایدی شدند و راننده گاز خودرو را گرفت و رفت.


بیشتر بخوانید: دو نفر سارق متخصص دزدیدن ایربگ و کامپیوتر خودرو به دام افتادند


این کارگر خدماتی شهرداری ادامه داد: آن‌ها قصد سرقت داشتند و من که می‌خواستم گوشی‌ام را پس بگیرم از خودرو آن‌ها آویزان شدم، اما آن‌ها با چاقو به سر من ضرباتی زدند و در حدود نیم کیلومتر نیز مرا روی زمین کشاندند، اما یک راننده که شاهد ماجرا بود با خودرو خود جلوی خودرو این سه سارق پیچید و راه آن‌ها را بست و خوشبختانه شما نیز به موقع سر رسیدید.

در ادامه ماموران با توقیف خودرو و دستگیری سه متهم که بین ۲۰ تا ۳۰ سال سن داشتند، موفق شدند گوشی مالباخته و یک گوشی دیگر متعلق به شهروندان را کشف کنند که هر سه متهم در تحقیقات اولیه انگیزه شان را رسیدن به پول بیان کردند و صراحتا سرقت دو گوشی را گردن گرفتند و گفتند قصد داشتند به سرقت‌های خود ادامه دهند که خیلی زود گیر افتادند.

سرهنگ اسلام نژاد در انتها بیان داشت: با تشکیل پرونده‌ای هر سه متهم به مقام محترم قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دستگیری سه سارق جوانی گوشی‌های تلفن همراه شهروندان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.