سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور ۲۳۱ دستگاه سبک، نیمه سنگین وسنگین اداره کل راهداری در طرح تابستانه

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری خراسان شمالی گفت: طرح تابستانه از عید سعید فطر آغازشده و تاپایان روز اول مهرماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سبحانی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری خراسان شمالی گفت: در این طرح امسال ۲۳۱ دستگاه سبک، نیمه سنگین وسنگین اداره کل راهداری استان حضور دارند و به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

سبحانی افزود: ۱۵ روز اخر ماه شهریور اوج ترافیک و تردد‌ها است که برای مدیریت این موضوع تمام امکانات انسانی و تجهیزاتی اماده خدمت رسانی هستند.

رشد نیم درصدی ترددهای خروجی استان در ۵ماه اول امسال نسبت به سال گذشته

معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری خراسان شمالی بیان کرد: در ۵ماهه اول امسال شاهد کاهش ۲/۳ درصدی خودروهای ورودی به استان هستیم که یکی از مهمترین علل آن وضعیت جوی استان در اوایل سال را ذکر کرد.

سبحانی خاطر نشان کرد: آمار تردد های خروجی استان در ۵ماهه اول سال نسبت به سال گذشته نیم درصد رشد داشته است.

فعالیت ۳مرکز معاینه فنی ماشین های نیمه سنگین و سنگین

معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری خراسان شمالی گفت: یک مرکز در بجنورد، یک مرکز در شیروان و یک مرکز در اسفراین در زمینه معاینه فنی ماشین های سنگین و نیمه سنگین خراسان شمالی فعالیت می کنند.

سبحانی افزود: تمامی این مراکز به سامانه های کاملاً هوشمند و مکانیزه مجهز هستند و همزمان توسط سامانه این مرکز پایش می شوند.

انتهای پیام/ ر

حضور ۲۳۱ دستگاه سبک، نیمه سنگین وسنگین اداره کل راهداری در طرح تابستانه

برچسب ها: حمل و نقل ، راهداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.