سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش بین‌المللی جذب سرمایه‌گذاری خارجی در بجنورد برگزار می‌شود

استاندار خراسان شمالی گفت: همایش بین‌المللی جذب سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی نهم و دهم دی ماه امسال در بجنورد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی گفت: هم اکنون وظیفه مسئولان و مدیران آسان سازی روند سرمایه‌گذاری در استان است.

شجاعی افزود: برای پیشبرد این مهم از کشور‌هایی که اهل سرمایه‌گذاری هستند و همچنین از سرمایه گذاران داخلی دعوت شده است.

او اظهار کرد: و تا زمان برگزاری، نشست‌های مختلف برگزار می‌شود و رایزنی‌های اقتصادی هم به صورت مستمر ادامه می‌یابد تا سرمایه‌گذارانی که با پیشران‌های اقتصادی استان هماهنگ هستند، به سرانجام برسد.

شجاعی گفت: همچنین سرمایه گذاران کشور‌های عربی برای سرمایه گذاری به میزان ۱۵۰ میلیون دلار منوط به داشتن شریک ایرانی نیز اعلام آمادگی کرده اند.

او هدف از برگزاری همایش سرمایه گذاری بین المللی در استان را شناساندن ظرفیت‌های این استان در زمینه سرمایه گذاری عنوان کرد و افزود: از کشور‌هایی که اهل سرمایه گذاری در این شرایط هستند دعوت خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: ۱۰ طرح بدون نام در حوزه انرژی خورشیدی آماده واگذاری به بخش خصوصی است که در این زمینه تمامی مجوز‌های مربوطه نیز گرفته شده است.

علیرضا صبوری افزود: جانمایی این طرح‌ها انجام شده است و سرمایه گذاران هر نقطه‌ای را که بپذیرند واگذار خواهد شد.

او با بیان اینکه متوسط تابش آفتاب در این استان مفید و افزون بر ۶ ساعت است گفت: دمای محیط نیز به ندرت به ۴۰ درجه سانتیگراد می‌رسد که این امر نیز برای تجهیزات مناسب است.

خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد این جمعیت در روستا‌ها سکونت دارند.

انتهای پیام/ ر

همایش بین‌المللی جذب سرمایه‌گذاری خارجی در بجنورد برگزار می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.