سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)؛

۶ مسجد در مناطق محروم قم به خانه ورزش مجهز شدند

دبیر قرارگاه جهادی و بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از تجهیز ۶ مسجد در مناطق محروم استان قم به خانه ورزش خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت الاسلام احدی، دبیر قرارگاه جهادی و بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) قم گفت: ۶ مسجد مناطق محروم استان قم با همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) به خانه ورزش تجهیز شدند.

او ادامه داد:میز تنیس روی میز، فوتبال دستی، تیر و تور دروازه،توپ فوتبال ، والیبال و بدمینتون وسایل لوازم ورزشی از جمله تجهیزاتی است که برای خانه ورزش مساجد تهیه شده است.

دبیر قرارگاه جهادی و بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) قم با بیان اینکه این طرح با هزینه ۱۲۰ میلیون تومان اجرایی شده افزود: خانه ورزش مساجد از کالا‌های با کیفیت ایرانی تجهیز شده و برای هر مسجد حدود ۲۰ میلیون تومان هزینه شده است.

حجت الاسلام احدی در ادامه به دیگر فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در مناطق محروم اشاره کرد و گفت: این ستاد تا پیش از شروع سال تحصیلی ۲۵۰ هزار بسته لوازم التحریر را در سراسر کشور توزیع می‌کند که ۵ هزار بسته از این لوازم میان دانش آموزان قمی توزیع می‌شود.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی قم هم در حاشیه اعزام این تجهیزات به نقش کلیدی مساجد در راهبری محله‌ها تاکید کرد و افزود: مساجد می‌توانند نقش چشمگیری در کاهش آسیب‌های اجتماعی ایفا کنند و ائمه جماعات باید با شناسایی دقیق فرصت‌ها و چالش‌ها در این مسیر حرکت کنند.

حجت الاسلام عزت زمانی تجهیز خانه ورزش مساجد را نقطه آغازی برای جذب هر چه بیشتر جوانان به مساجد دانست و افزود: فعالیت‌های فرهنگی مساجد باید با قدرت و قوت بیشتری ادامه پیدا کند تا مساجد به جایگاه واقعی خود به عنوان قطب‌های شاخص فرهنگی و مذهبی در محلات برسند.

انتهای پیام/ش

ایجاد خانه ورزش در مناطق محروم قم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.