سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت خبر داد؛

دستگیری قاچاقچیان موادمخدر در خرم آباد با بیش از ۹۵ کیلو تریاک

سرهنگ بخشنده از دستگیری ۲ قاچاقچیان سابقه دار در غرب کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اظهار کرد: با ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر اینکه فعالیت‌های مجرمانه یکی از مواد فروشان به نام "حامد" که در زمینه قاچاق و ترانزیت مواد مخدر فعالیت گسترده‌ای دارد؛ پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه چهارم این پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی گفت: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریاقتند متهم به تازگی مقادیر معتنابهی مواد مخدر را از قاچاقچیان جنوب کشور خریداری و در صدد است آن را در پوشش مسافرت خانوادگی با خودروی سواری خود به تهران منتقل و توزیع کند.

وی افزود: موضوع، به مرجع قضائی منعکس و پس از هماهنگی‌های انجام شده، ماموران به محل گذرگاه خودروی متهمان اعزام شدند که پس از ۲۴ ساعت مشخص شد متهمان مسیر خود را به سمت غرب کشور تغییر داده و سعی دارند از شهری دیگر عبور کرده و به تهران برسند.


بیشتر بخوانید: جمع آوری ۳۰ معتاد متجاهر در باغ پنبه


سرهنگ بخشنده، تصریح کرد: با مشخص شدن مسیر جدید حضور قاچاقچیان تیمی دیگر از پلیس پایتخت با هماهنگی و کمک یک تیم پلیسی از شهرستان "خرم آباد" پس از شناسایی خودروی متهمان طی یک اقدام عملیاتی این متهم و یکی از همدستانش را دستگیر و در بازرسی از خودروی آن‌ها ۹۵ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه در داشبورد، کف صندوق، گلگیر و رکاب خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خاطر نشان کرد: متهمان به پلیس مبارزه با مواد مخدر خرم آباد منتقل و در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر قاچاق و توزیع مواد مخدر اعتراف کردند که پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شدند.

انتهای پیام/

۹۵ کیلو تریاک به مقصد نرسید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.