سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اتحادیه فروشندگان و طاقه فروشان پارچه در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

واحد‌های صنفی، نیازمند نخ، پارچه و پنبه هستند/ همت تاجران ایرانی برای تامین پارچه سیاه ماه محرم

قدیمی نژاد با بیان اینکه فرهنگ سازی صحیح، در زمینه خرید کالای ایرانی و همچنین گسترش برند ایرانی یکی از اولویت‌های مهم صنف فروشندگان، بنکداران و طاقه فروشان پارچه است.

 

امیر قدیمی نژاد رئیس اتحادیه فروشندگان، بنکداران و طاقه فروشان پارچه در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه ۵۰ درصد تولید پارچه داخلی است، گفت: ۵۰ درصد مابقی پارچه های عرضه شده در بازار کشور ،  وارداتی است.

رئیس اتحادیه فروشندگان، بنکداران و طاقه فروشان پارچه با اشاره به اینکه در ماه محرم، پارچه سیاه بیش از رنگی، در داخل تولید می‌شود، اظهار کرد: تجار و تولیدکنندگان هر ساله یک ماه قبل از ماه محرم، در پی تامین پارچه های سیاه مخصوص ماه محرم هستند.

قدیمی نژاد تصریح کرد: هم اکنون ۵ هزار عضو رسمی و یک هزار غیررسمی تولید کننده پارچه  در تهران مشغول به فعالیت اند.


بیشتر بخوانید: تولیدکنندگان مجبورند با نشان خارجی محصولات خود را عرضه کنند/ سهم ۵۰ درصدی تولید ملی در صنعت پوشاک 


رئیس اتحادیه فروشندگان، بنکداران و طاقه فروشان پارچه در ادامه از کمبود مواد اولیه در این صنف خبر داد و افزود:  این واحد‌های صنفی، نیازمند نخ و پارچه و پنبه هستند و باتوجه به وارد نشدن آن، واحد‌های نساجی در آستانه تعطیلی هستند.

به گفته قدیمی نژاد، فرهنگ سازی صحیح، در زمینه خرید کالای ایرانی، یکی از اولویت‌های مهم در این صنف است چرا که بسیاری از پارچه‌ها و پوشاک در فروشگاه ها؛ تولید داخل هستند، اما با نام و نشان محصولات خارجی؛ عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

فرهنگ سازی صحیح در زمینه خرید کالای ایرانی اولویت‌های  این صنف 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.