سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۰بقعه و مسجد سیستان و بلوچستان میزبان طرح «بصیرت عاشورایی» است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: طرح «بصیرت عاشورایی» همزمان با ماه محرم در ۶۰ مکان مقدس اعم از بقاع متبرکه و مساجد این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت الاسلام محسن مومنی مقدم مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برگزاری آئین‌های سخنرانی و عزاداری در شب‌های محرم، ویژه برنامه شیرخوارگان حسینی، برگزاری برنامه احلی من العسل (همایش نوجوانان حسینی) با همکاری ادارات آموزش و پرورش و همایش رهروان زینبی از برنامه‌های اجرایی طرح «بصیرت عاشورایی» سیستان و بلوچستاناست.

او بصیرت و آگاهی را از ویژگی‌های نهضت عاشورا عنوان کرد و افزود: امام حسین (ع) با بصیرت کامل نسبت به فرجام قضیه عاشورا و شناخت دقیق و همه جانبه اوضاع و شرایط اجتماعی این نهضت جاویدان را رهبری کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گسترش و تعمیق بصیرت در جامعه را از اهداف برگزاری این طرح عنوان کرد و گفت: معرفی مکتب عاشورایی و عمق بخشیدن به باور‌های اقشار مختلف مردم در زمینه اهداف والای نهضت حسینی همواره رکن اصلی برنامه‌های اوقاف بوده است.

حجت الاسلام مومنی مقدم بیان کرد: همزمان با ماه محرم و صفر ۶۰ مبلغ به نقاط مختلف سیستان و بلوچستان اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ع

اعزام ۶۰ مبلغ به نقاط مختلف سیستان و بلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.