سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عدالت آموزشی با تقویت مدارس شبانه روزی

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: تقویت مدارس شبانه روزی موجب عدالت آموزشی و محرومیت زدایی و حمایت از دانش آموزان مستعد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نادر جهان آرای مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در دیدار جمعی از دانش آموختگان مدرسه امام رضا (ع) شهرستان فومن گفت: تأسیس مدارس شبانه روزی در دهه ۶۰، گام مهمی در کاهش محرومیت ها، افزایش پوشش تحصیلی در مناطق کم برخوردار و همچنین شناسایی و حمایت از دانش آموزان مستعد بود.

او با اشاره به فعالیت مدارس شبانه روزی، افزود: برای جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان در مناطق محروم ۶ مدرسه شبانه روزی در استان مشغول به فعالیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به برنامه‌های انجام شده در حمایت از دانش آموزان مناطق کم برخوردار، گفت: ارسال کاروان تجهیزات ورزشی و لوازم آزمایشگاهی، افزایش خدمات خوابگاهی و بازدید از خوابگاه‌های دانش آموزان بخشی از کار‌های انجام شده برای ارتقای کیفیت آموزشی و رفاهی دانش آموزان بوده است.

نادر جهان آرای به پرداخت همه بدهی‌های گذشته و تأمین هزینه‌های جاری این مدارس در سال تحصیلی ۹۸ _ ۹۷ اشاره کرد و افزود: براساس گزارش‌های رسیده، امسال از بهترین سال‌های تحصیل دانش آموزان در این مدارس بوده است.

او با تأکید بر لزوم مشارکت مردم در ارتقای نظام آموزش و پرورش، تصریح کرد: تجربه نشان داده است که ارتقای نظام آموزشی با مشارکت مردمی موفقیت بیشتری داشته است .

 

انتهای پیام / ق 

 

محرومیت زدایی وعدالت آموزشی با تقویت مدارس شبانه روزی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.