سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمد علی امینی مدیر جدید اتاق خبر صدا و سیمای مرکز یزد شد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد در مراسمی محمد علی بختیار امینی را به عنوان مدیر اتاق خبر منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  امیر احمد پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد در مراسمی محمدعلی بختیارامینی را به عنوان مدیر اتاق خبر منصوب کرد.

در حکم  پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد آمده است:

ارتقا سطح کیفی اخبار، ارتباط متوازن همراه با تعامل سازنده با حوزه ستادی و مسئولان، تلاش برای انعکاس خواست‌ها و مطالبات مردمی و پخش در شبکه‌های استانی و ملی از اموری است که تحقق آن به دست شما و همه همکاران انتظار می‌رود.

معرفی مدیر جدید اتاق خبر صدا و سیمای مرکز یزد مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد در این مراسم با اشاره به جایگاه تاثیرگذار اخبار صدا و سیما بر مخاطبان بر پیگیری مطالبات مردمی بصورت منصفانه، مشفقانه و محترمانه تاکید کرد.

سلطانی معاون خبر مرکز یزد نیز به توفیقات باشگاه خبرنگاران جوان یزد در دوره مدیریت آقای بختیار امینی اشاره و اظهار امیدواری کرد:فعالیت ایشان در مدیریت اتاق خبر به عنوان مرکز عملیاتی تهیه، تولید و پخش اخبار خبرگزاری صدا و سیما در استان یزد منشا تاثیرگذاری و روحیه مطالبه گری بیش از پیش باشد.

محمد علی بختیار امینی متولد سال ۱۳۶۱ دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی است که حدود سه سال مدیریت باشگاه خبرنگاران جوان مرکز یزد را بر عهده داشت.

انتهای پیام/ی

معرفی مدیر جدید اتاق خبر صدا وسیمای مرکز یزد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
خدا قوت به آقای امینی