سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ کنگ:

ایران تیم کاملی است و بازیکنان خوبی دارد/ چالش سختی پیش روی ما است، اما می‌خواهیم موفق شویم

پاتلاینن گفت: تیم ملی فوتبال ایران از نظر تاکتیکی عملکرد خوبی دارد و تمام فاکتور‌های مثبت در این تیم وجود دارد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، میکسو پاتلاینن، سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ کنگ در گفت و گو با سایت رسمی کنفدراسیون آسیا، در خصوص قرعه این تیم در مرحله گروهی مسابقات انتخابی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ و مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: متاسفانه در قرعه کشی که برای مرحله گروهی انجام شد، بد شانس بودیم و در گروه بسیار سختی قرار گرفتیم، با این وجود سعی می کنیم به نکات مثبت توجه داشته باشیم. قصد دارم تیمی جوان بسازم و میانگین سنی تیم را پایین بیاورم. در هر مرحله بازیکنان جوان را به تیم ملی دعوت می کنم و به تدریج فرصت بیشتری برای بازی کردن به آن ها می دهم.


بیشتر بخوانید: حضور تیم ملی فوتبال ایران در قطر قطعی نیست/ سامورایی‌ها خواستار برگزاری دیدار دوستانه با شاگردان ویلموتس شدند


سرمربی فنلاندی تیم ملی هنگ کنگ درباره تعطیلی لیگ ایران به منظور آماده سازی تیم ایران برای مصاف با هنگ کنگ، گفت: فرقی ندارد ایران چه روزی بازی کند. آن ها همیشه تیم قدرتمند و آماده ای هستند. نخستین بازی ما برابر ایران برگزار می شود و این یک چالش سخت برای ما است. در ترکیب ایران بازیکنان تنومند، سریع، بلند قامت و تکنیکی وجود دارند. آن ها همچنین از نظر تاکتیکی هم عملکرد خوبی دارند و در مجموع تیمی هستند که تمام فاکتور های مثبت را دارند.


بیشتر بخوانید: فلاحت زاده: تعویق لیگ برتر به ضرر ویلموتس است/ کمیته فنی فدراسیون فوتبال باید پاسخگوی آبروریزی تیم نوجوانان باشد


او گفت: از این که تیم ایران در رده اول آسیا قرار دارد تعجب نمی کنم. بازی با ایران چالش پیش روی ما است و می خواهم پیروز این چالش شوم و به طور حتم تجربیات زیادی از این بازی به دست می آوریم.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ کنگ درباره فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حمید صدریان
۰۷:۴۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
بسمه تعالی
با سلام بهیچوجه نباید احساساتی رفتار کرد روی کاغذ
جنگ بنفع هنگ کنگ پیش می رود بخواست اللهی باید
منتظر بود ودید که واکنش یوزها در زمین چمن به چه نحو
خواهد بود البته باید این را در نظر داشت که برای برهم زدن این معادله خوبست شاهد تغییراتی در ترکیب تیم
باشیم وبجوانان مجال بازی داده شود