سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی همدان خبر داد:

کشف ۱۶ فقره سرقت در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از کشف ۱۶ فقره سرقت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ جمشید باقری، فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در منطقه گنجنامه و عباس آباد و شکایت مالباختگان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات مقدماتی مأموران واحد تجسس کلانتری مشخص شد سارقان با استفاده از تاریکی شب سراغ خودرو‌های پارک شده در مسیر گنجنامه و عباس آباد رفته و با شکستن شیشه آنها، تمامی اموال با ارزش و مدارک داخل خودرو را به سرقت می‌بردند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: در ادامه مأموران به سراغ دوربین‌های مداربسته مسیر‌های منتهی به محل سرقت رفته و در بررسی انجام شده، تصویر یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ سفید رنگ با سه نفر سرنشین و شماره معلوم به دست آمد که در زمان سرقت‌های انجام شده در همان مسیر‌ها تردد داشت.

سرهنگ باقری گفت: با به دست آمدن این سرنخ مهم، مأموران در چند اکیپ، به صورت نامحسوس منطقه را چندین شبانه روز تحت مراقبت قرار دادند تا اینکه یک پژو ۲۰۶ سفید توسط مأموران در جاده قدیم عباس آباد مشاهده و تحت تعقیب نامحسوس مأموران پلیس قرار گرفت.

او افزود: سارقان که ۳ مرد جوان بودند و خبر نداشتند زیر نظر پلیس قرار دارند به یک خودرو سواری تویوتا پرادو نزدیک شده و با شکستن شیشه درب عقب شروع به سرقت اموال داخل خودرو کردند که در همین حین مأموران وارد عمل شده و هر ۳ متهم را در حین ارتکاب جرم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: متهمان که فکر نمی‌کردند دستگیر شوند پس از بازداشت به کلانتری منتقل و تحت بازجویی قرار گرفته، آن‌ها ابتدا سعی داشتند منکر سرقت‌های قبلی شوند، اما در مواجهه با مستندات پلیس و تصاویر دوربین‌های مداربسته به ناچار لب به اعتراف گشودند و به ۱۶ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

باقری  بیان کرد: در تحقیقات بعدی مشخص شد سارقان با دو دستگاه خودرو به محل‌های سرقت مراجعه می‌کردند که مأموران خودرو دوم را نیز پیدا کرده و در بازرسی از هر دو خودرو تعداد زیادی از اموال مسروقه از قبیل ضبط و پخش خودرو، باند و آمپلی فایر، موبایل و پاور، ساعت، عینک آفتابی و مدارک شناسایی کشف و ضبط شد.

او گفت: متهمان با دستور قضائی و برای بررسی و تحقیق بیشتر به دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی منتقل شدند.

انتهای پیام/ب


دستگیری ۳ سارق داخل خودرو همدان

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.