سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان بر سکوی سوم کشتی قهرمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: در مسابقات کشتی قهرمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تیم دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با ۷ ورزشکار در هفت وزن موفق به کسب مقام سوم تیمی گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حسین محمدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: در این مسابقات ۱۳ تیم کشتی قهرمانی از استان‌های مازندران، چهارمحال بختیاری، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، قزوین، سیستان و بلوچستان، یزد، گلستان، سمنان، کردستان، خراسان شمالی، زنجان و تهران حضور داشتند.
 
او اضافه کرد: در این مسابقات ورزشکاران در ۱۰ وزن، ۵۷، ۶۱، ۶۵، ۷۰، ۷۴، ۸۶، ۹۲، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان ادامه داد: در این مسابقات ساسان محمدی در وزن ۵۷ کیلوگرم از زنجان دوم، میلاد بیگدلی در وزن ۶۱ کیلو از خدابنده دوم و علیرضا عباسی از زنجان در وزن ۸۶ کیلو اول، محمد سالار همدانی در وزن ۹۲ کیلو از ابهر چهارم، احمد یوسفلی در وزن ۹۷ کیلو از هیدج دوم و دانیال نظری در وزن ۱۲۵ کیلو از ابهر اول شد.

محمدی در پایان گفت: در نتایج تیمی نیز تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی تهران با ۱۶۵ امتیاز اول، مازندران با ۱۳۶ امتیاز دوم و زنجان با ۱۲۸ امتیاز سوم شد.
 
انتهای پیام/ن
 

زنجان بر سکوی سوم کشتی ایستاد

برچسب ها: کشتی ، ورزش و جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.