سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث مجموعه‌های آموزشی، زمینه ساز توسعه فضا‌های آموزشی/ احداث مدرسه ۳۰ کلاسه

شهردار منطقه ۹ گفت: احداث مجموعه‌های آموزشی می‌تواند زمینه ساز توسعه فضا‌های آموزشی در شهر تهران شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید علی مفاخریان شهردار منطقه ۹ ضمن تشکر از خیرین مدرسه ساز اذعان داشت: در راستای کمبود سرانه‌های آموزشی، احداث چنین مجموعه‌های آموزشی می‌تواند زمینه ساز توسعه فضا‌های آموزشی در شهر تهران شود.

وی ضمن تشکر از اداره آموزش و پرورش درخصوص بازسازی مجموعه‌های آموزشی گفت: امید است تا با احداث این مجموعه‌های آموزشی شاهد پرورش فرزندانی پرورش باشیم که باعث اعتلای نام ایران اسلامی در اقصی نقاط جهان شوند.

در ادامه فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش استان تهران اظهار کرد: منطقه ۹ از جمله مناطق شهری تهران است که دچار کمبود سرانه‌های آموزشی است و از این رو با احداث مدارس این چنینی و گسترش آموزش می‌توان معضل آسیب اجتماعی که امروزه بزرگترین آفت برای نیرو‌های انسانی در کشور است را برطرف ساخت.


بیشتر بخوانید: حیات شبانه بخشی از ترافیک روز را به شب منتقل می‌کند


وی ضمن تشکر از مجمع خیرین مدرسه ساز بیان داشت: خداوند سعادتی را نصیب خیرین مدرسه ساز کرده است که زمینه رشد و شکوفایی دانش آموزان و نخبگان فراهم شود و امید است تا بتوان با استفاده از فرصت ها، برای توسعه عرصه علم و تربیت گام برداشت.

شایان ذکر است کلنگ احداث مدرسه ۳۰ کلاسه مرحوم مرادی که از خیرین مدرسه ساز می‌باشد در محله سرآسیاب منطقه ۹ با حضور مدیران شهری و دولتی و خیرین و خانواده شهدا به زمین زده شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.