سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پژوهشی و برنامه‌ریزی ؛

۳۰۰ معلم جدید وارد کلاس‌های درس خراسان شمالی می‌شوند

۳۰۰ نفر نیروی معلم جدید شامل نیرو‌های دانش‌آموخته دانشگاه فرهنگیان و نیز معلمان به کارگرفته شده در آزمون استخدامی در سال تحصیلی جدید، وارد کلاس‌های درس خراسان شمالی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، قنبرعلی خوش آیینه معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: در مهرماه امسال کمبود معلم نداریم.

خوش آیینه افزود: در سال تحصیلی گذشته۶۵۰ نفر کمبود نیروی معلم داشتیم که امسال این مشکل برطرف شده است.

او اظهار کرد: از تعدادمعلمان جدید ۷۰ نفر نیروی تربیت معلم بوده و مابقی نیرو‌های به کار گرفته شده از طریق آزمون استخدامی است.

خوش آیینه گفت: با درخواست و پیشنهاد مسئولان آموزش و پرورش، امسال ۱۵۰ نفر از ۶۰۰ نیروی فرهنگی که امسال بازنشسته می‌شوند برای جبران کمبود نیروی معلم در کلاس‌های درس تدرس می‌کنند.

او افزود: برای سال تحصیلی جدید، ۲۵۰ نفر از مربیان پیش دبستانی و آموزشگران سوادآموزی به صورت حق التدریس به کار گرفته می‌شوند که بخشی از کمبود نیروی معلم هم با این اقدام رفع می‌شود.

معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: مربیان پیش دبستانی که پیش از سال ۹۱ با آموزش و پرورش همکاری داشته و نیرو‌های سوادآموزی که پیش از سال ۹۲ با این نهاد همکاری داشته اند، امسال به صورت حق التدریس وارد کلاس‌های درس می‌شوند.

۱۶۵هزار دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه زیر نظر حدود ۱۴ هزار نفر معلم مهر امسال وارد کلاس‌های درس می‌شوند.

انتهای پیام/ ر

۳۰۰ معلم جدید وارد کلاس‌های درس خراسان شمالی می‌شوند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.