سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیین بازگشایی حوزه های علمیه استان

آیین بازگشایی حوزه های علمیه کهگیلویه وبویراحمد و تکریم از مقام علمی و اخلاقی آمیراحمد تقوی در یاسوج برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،رییس حوزه های علمیه این استان با بیان اینکه سیصد نفر در آزمون پذیرش حوزه های علمیه شرکت کردند گفت: از این تعداد صد نفر در مقطع تحصیلی سیکل پذیرش شده اند .
 
حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه فعالیت حوزه های علمیه استان به جز حوزه علمیه دهدشت از دوم شهریور ماه آغاز می شود افزود:سی نفر از پذیرفته شدگان در رشته های دانشگاهی تحصیل می کنند.
 
نماینده ولی فقیه در استان هم در این مراسم با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه گفت: افرادی که این راه را انتخاب کردند بدانند که بهترین و مناسب ترین مسیر را برگزیدند.
 
آیت الله ملک حسینی با اشاره به حضور نوجوانان به حوزه های علمیه افزود: حوزه‌های علمیه هم در جهان اسلام و هم در کشور جایگاه بسیار مهمی دارند و نیاز است جوانان مستعد و با اخلاق در این میدان قدم بگذارند.
 
او با اشاره به شخصیت والای مرحوم آمیراحمد تقوی ادامه داد: این عالم ربانی معنای واقعی و حقیقی طلبه بودن را از عمق جان فهمید و درک کرده بود.
 
آیت الله ملک حسینی با تاکید بر اینکه حجت الاسلام و المسلمین تقوی میراث پاک و ارزشمندی را در حوزه های علمیه و سالها زندگی نورانی و اخلاقی خود به جا گذاشت اضافه کرد: وجود چنین مردانی موجب ایجاد انگیزه بیشتر در بین طلبه ها و عالمان دینی در این نهاد مقدس و علمی خواهد بود.
 
انتهای پیام/پ

بازگشایی حوزه های علمیه استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.