سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۲۹ درصدی کمک‌های مردمی در خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی از رشد ۲۹ درصدی کمک‌های مردمی به نیازمندان این استان طی پنج‌ماهه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی میزان کل کمک‌های مردمی در پنج‌ماهه امسال را ۳۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام و گفت: بیشترین کمک‌های جمع‌آوری‌شده در قالب طرح‌های صدقات، اکرام ایتام و محسنین و زکات بوده است.

الهی راد افزود: کمک‌های جمع‌آوری‌شده مردم متدین و نیکوکار استان بر اساس موازین شرعی در سرفصل‌های مختلف شامل خدمات درمانی، فرهنگی، ازدواج، مسکن، موردی مددجویان تحت حمایت و نیازمندان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی به توسعه و تقویت شبکه‌های مردمی و تعامل با مؤسسات خیریه اشاره کرد و گفت: افتتاح مراکز نیکوکاری جدید در سپاه، آموزش‌وپرورش، مجمع امور صنفی، حوزه علمیه و مراکز تخصصی اکرام ایتام ازجمله اقدامات شاخص در بهره‌گیری از ظرفیت مردمی است.

الهی راد به عقد تفاهم‌نامه‌های کاربردی با هلال‌احمر، سپاه، حوزه علمیه، گروه‌های جهادی اشاره و خاطرنشان کرد: ایجاد تعامل با آستان قدس، سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، وزارت امور خارجه و تعامل با مؤسسات خیریه خارج از استان از دیگر فعالیت‌های این نهاد در سال ۹۸ برای توسعه مشارکت‌های مردمی است.

انتهای پیام/ ر

رشد ۲۹ درصدی کمک‌های مردمی در خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.