سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۲۸ پروژه مخابراتی در باغملک

امروز شنبه ۹ شهریورماه، ۲۸ پروژه مخابراتی در شهرستان باغملک با حضور مسئولان استانی و محلی افتتاح شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ۲۸ طرح مخابراتی در روستای جولر شهرستان باغملک امروز شنبه ۹ شهریورماه با حضور مسئولان استانی، شهرستان و نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

رحیم فلاح زاده مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه خوزستان در این مراسم بر اهمیت خدمت رسانی به روستا‌ها و توسعه شبکه تلفن همراه و فیبر نوری تاکید کرد و گفت: با هدف فراهم کردن زیرساخت‌های توسعه شهری و روستایی امروز شاهد بهره برداری از ۲۸ پروژه مخابراتی در شهرستان باغملک هستیم که به صورت نمادین سایت یو اس او روستای جولر افتتاح شد.

او میزان کل اعتبارات پروژه‌ها را ۱۶۰ میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: ۶۰ میلیارد ریال از این اعتبار مربوط به مصوبات سفر سال گذشته وزیر ارتباطات و ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران سرمایه گذاری شد.

فلاح زاده به احداث ۲۲ سایت یو اس او تا پایان سال ۹۸ در شهرستان باغملک اشاره کرد و افزود: ۳ سایت در مناطق شهری قلعه تل، باغملک و میداوود تا چند روز آینده وارد مدار می‌شوند و با جابجایی سایت کوی فرمانداری در رستم آباد باغملک مشکلی در آنتن دهی و بهره مندی از شبکه دیتا در این منطقه نخواهیم داشت.

مدیر شرکت مخابرات خوزستان با بیان اینکه احداث هر سایت تلفن همراه ۲۰ میلیارد ریال اعتبار به خود اختصاص می‌دهد اذعان داشت: باتوجه به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان سال جاری، بهسازی پوشش آنتن دهی و دیتا در روستا‌های میداوود علیا، تلشور، دالان، دره بنیاب، پوتو و چم امامزاده سید محمد، آبلشکر، واجل، تخت کبود و چیدن را در دست اقدام داریم و در شهر باغملک ۲ هزار خط تلفن ثابت و ۵۰۰ تلفن دیتا برای شهروندان واگذار می‌شود.

صالح نساج مدیر کل ارتباطات و فن آوری اطلاعات خوزستان با توضیح پروژه خدمات روستایی که از سال گذشته آغاز شد گفت: فاز اول و بزرگ‌ترین پروژه خدمات روستایی مربوط به سفر وزیر ارتباطات به شهرستان باغملک در سال گذشته بود که امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.

او با توضیح اهمیت پروژه‌های خدمات روستایی اظهار کرد: این پروژه‌ها در راستای توسعه فرابخشی منطقه و کاهش شکاف دیجیتالی شهر و روستا و همچنین بهره مندی یکسان قشر‌های مختلف مردم از خدمات دولت الکترونیک اجرا شد.

آذری جهرمی به وعده هایش عمل کرد

هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از تلاش‌های فلاح زاده مدیرعامل شرکت مخابرات خوزستان و اشراف اطلاعاتی او به موقعیت جغرافیایی و کمبود‌های منطقه گفت: امروز شاهد اجرایی شدن مصوبات سفر سال گذشته وزیر فن آوری و ارتباطات به شهرستان باغملک هستیم که بدون پیگیری‌های بیشتر، به همه وعده‌های خود جامه عمل پوشید و جا دارد از زحمات جهرمی و همکارانش در استان خوزستان کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم که بخشی از خدمات را بیشتر از مصوبات به مردم ارائه دادند.

او در پایان رشد خدمت رسانی وزارت ارتباطات و فن آوری به مردم را بسیار خوب ارزیابی کرد و اذعان داشت: امیدواریم در بخش‌های دیگر دولت به ویژه در راه، شبکه بهداشت و شبکه توزیع برق شاهد افزایش بهره وری باشیم چرا که این امکانات به عنوان زیرساخت توسعه کشور محسوب می‌شوند.

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات تیر ماه سال گذشته به باغملک سفر کرد و در خصوص رفع نواقص زیر ساخت‌های ارتباطی این شهرستان در شورای اداری وعده‌هایی را به مردم داد که خوشبختانه امروز شاهد تحقق این وعده‌ها هستیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.