سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دلایل اعزام نشدن تیم بسکتبال امید دختران منطقه آزاد اروند به مسابقات کشوری

تیم بسکتبال امید دختران منطقه آزاد اروند بدلیل تامین نشدن وسیله نقلیه مناسب از حضور در مسابقات کشوری بازماند.

یاسمین قدیری سرپرست تیم امید دختران منطقه آزاد اروند درگفت وگو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: درحالی که قرار بود راس ساعت چهار صبح روز دوشنبه بوسیله یک دستگاه اتوبوس به زنجان اعزام بشویم متاسفانه خودروی مورد نظر بر سر قرار حاضر نشد و بازیکنان ما که به همراه خانواده هایشان در هوای گرم و شرجی طاقت فرسای آن روز آبادان آمده بودند تا بعدازظهر بلاتکلیف ماندند.

پس از ساعتها و با وجود پیگیری های نایب رئیس هیات بسکتبال آبادان خودروی دیگری تدارک دیده شد که ظرفیت لازم برای سوار شدن بازیکنان و ساک های ورزشی همراه شان را نداشت و همین امر باعث شد که خانواده این بازیکنان مانع از سوارشدن و اعزام فرزندان شان شوند.

آیدا بم سرمربی تیم بسکتبال دختران امید منطقه آزاد گفت: این تیم حدود یک سال است که برای حضور در این مسابقات تمرینات سختی را پشت سرگذاشته است و از خرداد ماه امسال تمرینات به صورت فشرده و روزانه انجام می شده است.

او افزود: اکثر بازیکن های این تیم درحال تحصیل هستند و بعضی از آنان امتحان کنکور را نیز در پیش داشتند اما با این وجود با تمام قدرت تمرین کردند و این عدم هماهنگی در اعزام به مسابقات ضربه روحی بزرگی به آنها وارد کرد.

سرمربی تیم بسکتبال دختران امید منطقه آزاد گفت: بازیکنان این تیم همان کسانی هستند که حدود ده سال پیش که مسابقات مینی بسکتبال در خوزستان آغازشد در این تیم ها حضور داشتند و سه سال قهرمانی پیاپی در رده های نونهالان و نوجوانان و جوانان را در استان رقم زدند و امسال نیز امید زیادی برای کسب مقام و دیده شدن توسط مربیان تیم ملی در این مسابقات را داشتند.

آیدا بم افزود:پس از این اتفاق جلسه ای با رئیس هیات بسکتبال آبادان و مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند گرفته شد و آنها توضیحات لازم در خصوص مشکلات پیش آمده را دادند، اما این پاسخ میتواند جوابگوی یکسال تلاش بچه های تیم باشد؟ این تیم پارسال نیز به همین دلیل از حضور در مسابقات بازماند.

داوری رئیس هیات بسکتبال منطقه آزاد اروند درخصوص مشکلات پیش آمده گفت: متاسفانه خودرویی که قرار بود ساعت چهار بامداد این تیم را به مقصد زنجان اعزام کند دچار اشکال فنی شد و پس از پیگیری لازم خودروی دیگری تدارک دیده شد که غالب تیم های منطقه آزاد اروند نیز با آن به مسابقات کشوری اعزام شده بودند و قرار بود این خودرو بدلیل تعداد نفرات تیم در اهواز باربند خود را نصب کند.

او افزود:طی هماهنگی به عمل آمده با مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروندمصوب کردیم که یک دوره مسابقات کشوری به مناسبت پنجم مهرماه سالروز شکست حصر آبادان با حضور تمامی تیم های شرکت کننده در مسابقات کشوری در آبادان برگزار کنیم و  همچنین دعوت خواهیم کرد از یک یا دو تن از مربیان تیم ملی که برای ارزیابی بازیکنان مستعد در این مسابقات حضور داشته باشند.

تیم بسکتبال امید دختران منطقه آزاد اروند پس از یکسال تمرینات سخت بدلیل عدم هماهنگی لازم در تامین خودروی مناسب از حضور در مسابقات کشوری انصراف داد.

انتهای پیام/ د

برگزاری مسابقات کشوری بسکتبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.