سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان صنعت استان تهران مطرح کرد؛

اولین نمایشگاه بین‌المللی برند‌های برتر کیف و کفش برگزار شد

صادقی گفت: مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران ظرفیت تبدیل شدن به پایانه مهم صادرات کالای ایرانی را دارد.

به گزارش خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: اولین نمایشگاه بین‌المللی برند‌های برتر کفش، کیف و کالای ورزشی در مرکز نمایشگاه‌های بازار بزرگ ایران برگزار شد.

یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در مراسم اختتامیه نمایشگاه، این مرکز را مکانی مجهز، خاص و آبرومند برای برگزاری رویداد‌های معتبر جهانی معرفی کرد.

او گفت: در گزارش‌ها دیدم که بیش از ۱۰۰ هزار نفر در مدت ۴ روز برگزاری نمایشگاه، از این مکان بازدید کردند. این استقبالی با برنامه و چشمگیر است. مردم علاوه بر آشنایی با مدل‌های جدید کفش و کیف باتوانمندی بالای تولیدکنندگان کشورمان آشنا شدند. این نمایشگاه در سطح بسیار بالایی برگزار شد و توانست باور ایرانی را به تولید با کیفیت داخلی تقویت کند.


بیشتر بخوانید: اصلاح قطار درحال حرکت صنعت خودرو/رونق تولید راهکار حل مشکلات اساسی کشور 


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران تشریح کرد: این نمایشگاه با یک هدفگذاری درست توانست کلیه تولیدکنندگان مواد اولیه و تولیدکنندگان کالای نهایی کیف و کفش را با یکدیگر آشنا کند و فضای مناسبی برای تبادل اطلاعات فراهم کند. فعالان این صنعت با یک همگرایی جامع، تلاش مشترکی را برای توسعه صنعت کیف و کفش به نمایش گذاشتند.

صادقی تشریح کرد: حوزه تولید کیف و کفش جزو پتانسیل‌های ما برای صادرات در بازار‌های بین‌المللی است. قطعا تولیدکنندگان ما از نظر تخصص و مهارت در جایگاه بسیار مطلوبی قرار دارند و با فراهم شدن امکانات لازم در این حوزه می‌توانند در یک رقابت برابر با سایر تولیدکنندگان کشور‌های خارجی نقش آفرینی کنند. خوشبختانه در سال رونق تولید، شاهد رونق بازار تولید این محصولات در کشور هستیم.

وی تاکید کرد: مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی بازار بزرگ ایران در آینده نزدیک می‌تواند یک پایانه صادراتی مهم برای معرفی و عرضه محصولات با کیفیت ایرانی باشد. این مرکز از نظر معماری، ساخت، موقعیت جغرافیایی و همچنین امکانات زیر ساختی متمایز است و یک مکان کامل و بی‌نقص را فراهم آورده است. مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران هیچ کمبود فنی، زیرساختی و تبلیغاتی برای میزبانی از یک رویداد مهم جهانی ندارد. اگر هیئت‌های تجاری برای بازدید از توانمند‌های تولیدی و تجاری ایران به این بازار مراجعه کنند، قطعا سفری شکوهمند به یک شهر بزرگ را تجربه خواهند کرد. بازار بزرگ ایران بستر مناسبی را برای اقامت، مذاکره، انجام معاملات تجاری و یک خرید مطلوب فراهم کرده است.

صادقی گفت: یکی از وظایف اصلی ما در سازمان صنعت، معدن و تجارت پشتیبانی معنوی از برگزاری رویداد‌ها و نمایشگاه‌هایی است که در جهت توسعه تولید و تجارت برگزار می‌شود. ما درجهت برگزاری این نمایشگاه‌ها از برگزارکنندگان، سرمایه‌گذاران و متولیان این مجموعه بزرگ حمایت خواهیم کرد تا درآینده بتوانند بیش از پیش با آسایش و آرامش به توسعه خدمات صنعتی و بازرگانی ادامه دهند.

وی در پایان افزود: دولت در برگزاری نمایشگاه‌ها، کار سیاست‌گذاری و نظارت را انجام می‌دهد؛ این بخش خصوصی کشور است که مجری نمایشگاه‌ها است، چون دولت تمایل به مداخله در این نوع رویداد‌ها ندارد. امروز فضا و فرصت خوبی برای بخش خصوصی فراهم شده است.

این نمایشگاه با استقبال فعالان اقتصادی و سیاسی، تولید کنندگان و مردم روز گذشته به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

نمایشگاه بین‌المللی برند‌های برتر کفش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.