سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«ناشنوای ۲۶ ساله» گمشده است+ عکس

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده جوان ۲۶ ساله ناشنوای فوق، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در تاریخ ۲۷ مرداد امسال فردی با مراجعه به کلانتری ۱۴۵ ونک اعلام کرد: پسرش به نام ایمان صفری ۲۶ ساله (ناشنوا) به علت بیماری روحی - روانی جهت مداوا از منزل واقع در شهرستان گنبد کاووس به مقصد تهران بیمارستان شهید رجایی خارج و تاکنونی مراجعتی نداشته است.

کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات شاکی راهی بیمارستان شهید رجایی شده و در تحقیقات و بازبینی دوربین‌های مداربسته بیمارستان مشخص شد فقدانی جهت ویزیت و مداوا وارد بیمارستان شده و پس از انجام اقدامات پزشکی، بیمارستان را ترک و ناپدید شده و با تلاش‌های صورت گرفته تاکنون سرنخی از وی بدست نیامده است؛ لذا اطلاعات بدست آمده توسط پلیس به بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران منعکس و در نهایت دستور انتشار تصویر فقدانی جهت شناسایی و پیدایش صادر شد.

سرهنگ کارآگاه کامیار چهری رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر فوق خاطرنشان کرد: با توجه به دستور انتشار تصویر فقدانی از سوی بازپرس پرونده و داشتن مشکلات روحی روانی و ناشنوا بودن وی، شهروندان در صورت شناسایی و اطلاع از محل وی می‌توانند با شماره‌های ۲۱۸۶۵۶۷۸-۲۱۸۶۵۶۷۴ پایگاه سوم پلیس آگاهی تماس حاصل کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار حوادث ، گمشده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.