سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش معلمان اهوازی در جشنواره استانی درس پژوهی

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از درخشش تیم درس پژوهی آموزگاران دبستان دخترانه اندیشه این ناحیه و کسب رتبه دوم جشنواره درس پژوهی استان خبر داد.

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اعلام نتایج مرحله استانی جشنواره درس پژوهی سال تحصیلی ۹۸-۹۷، گفت: تیم درس پژوهی آموزگاران دبستان دخترانه اندیشه این ناحیه با موضوع " تقویت مهارت تبدیل واحد" کتاب ریاضی پایه دوم ابتدایی توانست رتبه دوم استان را از آن خود کند.

او با بیان اینکه فرایند یادگیری در درس پژوهی، فرایندی مبتنی بر تعامل اعضای گروه است بیان داشت: سیده طبیبه طباطبایی، افسانه مهرداد فر، شیرین خدری، روشنک دانشگر، حمیرا رمضانی، زهرا محمود، مرضیه دزفولی، مینا غراقی اعضای این تیم را تشکیل می‌دهند.

نیسی گمروای با تقدیر از این افتخار آفرینی علمی تصریح کرد: درس پژوهی از شیوه‌های پژوهش عملی در کلاس درس است که در این رویکرد، معلمان با مشارکت هم و همکاری مدیران و معاونان در چارچوب کار گروهی و با بهره گیری از روش‌های پژوهشی، به شناسایی مسائلی که برای آن‌ها در کلاس درس پیش می‌آید، می‌پردازند.

این مقام مسئول اذعان داشت: در این پژوهش علمی، همکاران در مقطع ابتدایی با هم اندیشی، همدلی و همکاری، به دنبال راه‌های بهتر و سودمندتری برای تدریس و مدیریت کلاس و یادگیری بهتر و بیشتر دانش‌آموزان و پرورش توان اندیشه ورزی آنان هستند.

انتهای پیام/گ

اعلام نتایج جشنواره درس پژوهی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.