سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب دو پیروزی تیم فلوربال شهرستان طبس در المپیاد استعدادهای برتر /کسب  مقام برتر دارترهای خراسان جنوبی در رقابت های آزاد جهانی

بسته خبر ورزشی خراسان جنوبی را در صفحه گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

قدیمی رییس ورزش و جوانان شهرستان طبس در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: تیم فلوربال شهرستان طبس که به نمایندگی از خراسان جنوبی به دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر کشور در استان مازندران اعزام شده، توانست در یک مسابقه درخشان پنج بر صفر بر تیم آذربایجان شرقی و در دیدار دوم با نتیجه دو بر یک از سد تیم تهران بگذرد.

او افزود: رضا برهانی، ابوالفضل مریدا، سیدابوالفضل ارغوانی، صادق میرزاده، یاسین ابراهیمیان، سجاد شریفیان، علیرضا غلام‌زاده، احسان کمالیان، میلاد مکاریان، سجاد ذوالفقاری، محمدعلی مالک‌زاده، محمدحسین مرادی به عنوان بازیکن و حامد یعقوبیان و مصطفی غلام‌زاده به عنوان مربی و سرپرست تیم استان را در این دوره از رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

کسب  مقام برتر دارترهای خراسان جنوبی در رقابت های آزاد جهانی

قدیمی رییس ورزش و جوانان شهرستان طبس در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: تیم دارت خراسان جنوبی که در دو بخش مردان و زنان به رقابت های آزاد جهانی که به میزبانی شهر شیراز برگزار شد، اعزام شدند موفق به کسب یک نشان طلا توسط زهرا رجبی و یک نشان برنز مشترک توسط مائده عطایی شد‌.

او افزود: مسابقات ازاد جهانی به میزبانی شیراز در دو بخش مردان و زنان در تاریخ هفتم شهریورماه سال جاری لغایت هشتم شهریور برگزار شد.

رییس ورزش و جوانان شهرستان طبس گفت: زهرا رجبی ،شیما کیانوش، مریم عرفانیان، زهرا مومن،مائده عطایی،اتنا بیگمی، سمیرا سلیم،امیر مداح، ابوالفضل علیزاده،مجتبی فروتن، علی فروتن،علیرضا محمدزاده مهدی خادم نمایندگان استان در این دوره از مسابقات بودند.

کسب جایگاه سومی تیم فوتبال ساحلی خراسان جنوبی 

قهوه چی رییس هییت فوتبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: تیم فوتبال ساحلی استان در دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر کشور حضور پیدا کرد و توانست به عنوان سومی این رقابت‌ها دست پیدا کند.

او افزود:این مسابقات بمدت پنج روز در ورزشگاه داراب ساری برگزار شد و تیم فوتبال ساحلی استان علاوه بر کسب جایگاه سومی کاپ اخلاق این دوره از مسابقات را نیز کسب کرد.

تیم استان در دیدار رده بندی با نتیجه ۵ بر ۲ از سد نماینده کرمان گذشت و به سکوی سومی این دوره از مسابقات دست یافت.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.