سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوچرخه سوار تیم ملی ایران سفیر منابع طبیعی

جمعی از کارکنان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در یک نشست صمیمانه میزبان مهدی سهرابی دوچرخه سوار تیم ملی ایران بودند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سیروس جوادی کارشناس آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در این نشست با تاکید بر اهمیت حفاظت از منابع طبیعی گفت: حضور ورزشکاران، قهرمانان، هنرمندان، اساتید، فرهیختگان علم ودانش، افراد سرشناس و دوستداران طبیعت در راستای ترویج فرهنگ منابع طبیعی می‌تواند برای حفاظت از این نعمت‌های الهی موثر باشد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: آقای مهدی سهرابی چند سالی است که با دریافت کارت همیار طبیعت مروج (افتخاری) عضو همیاران طبیعت می‌باشد.

او افزود: سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری متولی حفظ، احیاء، توسعه، و بهره وری اصولی از منابع طبیعی است.

جوادی مردم را صاحبان منابع طبیعی دانست و گفت: طرح همیار طبیعت فرصتی را فراهم کرده تا دوستداران محیط زیست و منابع طبیعی بتوانند به منظور حفاظت از این منابع الهی قدمی مثبت بردارند.

به گفته کارشناس آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در حال حاضر در استان زنجان ۴ هزار و ۶۲۸ نفر همیار طبیعت وجود دارد.

او همچنین از مهدی سهرابی میهمان ویژه‌ی این نشست خواست تا همچنان به عنوان مروج و سفیر و پیام آور فرهنگ منابع طبیعی در کنار طبیعت دوستان به ترویج فرهنگ منابع طبیعی و محیط زیست ادامه دهد.

در ادامه مهدی سهرابی نیز حفاظت و حمایت از منابع طبیعی را یک وظیفه همگانی برشمرد و گفت: به عنوان همیار طبیعت مروج کماکان فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

او افزود: حضور ورزشکاران و هنرمندان در چنین عرصه‌هایی موجب اشاعه فرهنگ منابع طبیعی و آگاهی بیشتر مردم از اهمیت حفظ این منابع عظیم خدادادی می‌شود.

انتهای پیام /ن
 

اهمیت حفاظت از منابع طبیعی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.