سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی اعلام کرد؛

افزایش ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحدی شاخص کل بازار در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: شاخص کل بازار بورس با ۱۲ هزار و ۵۴۷ واحد افزایش در مقایسه با هفته قبل به رقم ۲۷۸ هزار و ۶۷۴ واحد رسید.

وحید جوادی مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، اظهار داشت: شاخص کل بازار بورس با ۱۲ هزار و ۵۴۷ واحد افزایش در مقایسه با هفته قبل به رقم ۲۷۸ هزار و ۶۷۴ واحد رسید و شاخص کل بازار فرا بورس نیز در یک هفته گذشت با ۱۳۱ واحد افزایش خود را به شاخص ۳ هزار و ۷۱۰ واحد رساند.
 
او اظهار کرد: هفته گذشته ۹۱ میلیون و ۳۲۶ هزار و ۵۸۴ اوراق خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در تالار بورس استان معامله شد.
 
او ارزش معاملات در بورس استان را در یک هفته گذشته افزون بر ۴۴۰ میلیارد و ۷۳۹ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: یک سوم از معاملات بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی به خرید و ۶۷ درصد نیز به فروش اختصاص دارد.
 
مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی همچنین گفت: در هفته‌ای که گذشت داد و ستد اوراق خزانه اسلامی سیزده درصد از حجم معاملات را به خود اختصاص داد و در رده نخست معاملات بورس منطقه اس استان قرار گرفت.
 
جوادی ادامه داد: هفته گذشته در تالار بورس ارومیه ۱۲ کارگزار از ۱۵ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق‌تقدم بیش از ۳۲۰ شرکت را خرید و فروش کردند.


انتهای پیام/م
 

افزایش خرید و فروش بورس در آذربایجان غربی

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، بورس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.