سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشور در شرایط تهدید و تحریم در امنیت است

استاد دانشگاه وپژوهشگر تاریخ اسلام در مراسم ویژه برنامه مردان آسمانی گفت:در این شرایط تحریم و تهدید همه جانبه ،کشور در امنیت است اما بعضی‌ها با سوء رفتار به کشور آسیب می‌زنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حشمت الله قنبری استاد دانشگاه وپژوهشگر تاریخ اسلام در مراسم ویژه برنامه مردان آسمانی با اشاره به اینکه دولت باید در سایه دین و ولایت اداره شود گفت: مردم ما برای حمایت و حفظ انقلاب از هیچ هزینه‌ای مضایقه نمی‌کند.

او افزود: در این شرایط تحریم و تهدید همه جانبه کشور در امنیت است بعضی‌ها با سوء رفتار به کشور آسیب می‌زنند.

قنبری با اعلام اینکه این کشور، ولی دارد دولت استکبار از شکوه آن به لرزه در آمده است اظهار کرد: ولایت کشور نشانه عزت آن است.

استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام بیان کرد: در تاریخ اسلام روز غدیر خم روز نبرد و یک جنگ پیچیده و حسابگرانه‌ای است که اجرای کفر و نفاق اول شخصیت پیامبر (ص) را زیر سوال بردند ،پیامبر اکرم (ص) در آخرین سال رسالت خود در جمع مردم می‌فرماید بسیاری از شما حیله گر، منافق و مسخره کننده اسلام هستید.

او افزود: در آن زمان نگرانی پیامبر اکرم (ص) این بود که مردم از امامت صالحان روی برگردانند و به امامت ناصالحان روی بیارند.

استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام با بیان اینکه ۲۵ سال بعد از غدیر خم حضرت علی (ع) در جایگاه حکومت قرار گرفت و برای مردم خطبه خواند تصریح کرد: مبادا بخاطر رفتار‌های حزبی صالحان را کنار بزنیم وبه شخص ناصالح رای بدهیم.

انتهای پیام/ی

ویژه برنامه مردانی آسمانی در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.