سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردوی جهادی در منطقه قریه العرب بردسیر برگزار شد

مسئول گروه جهادی مجمع اسلامی محبین اهل بیت علیهم السلام کرمان گفت: اولین اردوی جهادی فرهنگی-تربیتی مجمع اسلامی محبین اهل بیت علیه السلام کرمان به مدت سه روز، در بخش قریةالعرب از توابع شهرستان بردسیر اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام رضایی، مسئول گروه جهادی مجمع اسلامی محبین اهل بیت علیهم السلام کرمان گفت: اردوی جهادی در بخش قریةالعرب از توابع شهرستان بردسیر اولین اردوی جهادی فرهنگی - تربیتی این مجمع بود که با حضور ۲۰ جهادگر از روز چهارشنبه ششم شهریورماه در بخش قریةالعرب از توابع شهرستان بردسیر آغاز شد و هشتم شهریورماه به اتمام رسید.

رضایی با اشاره به اهداف برگزاری این اردو، تصریح کرد: مقصود اصلی از اردو که با رویکرد‌های آموزشی، تربیتی، فرهنگی و پزشکی اجرا شد تلاش برای تثبیت سبک زندگی اسلامی در منطقه بود و در آن، همه گروه‌های سنی هدف بودند.

مسئول گروه جهادی درخصوص تامین بودجه اردو گفت: هزینه‌های های صورت گرفته در این طرح از دو منبع مجمع محبین اهل بیت (ع) و کمک‌های مردمی تامین شد و امید است با کمک‌های بعدی خیّرین، بتوان بر اجرای این قبیل طرح‌ها تداوم بخشید.

رضایی افزود: در مدت فعالیت در منطقه، علاوه بر تلاش‌های همه جانبه جهادگران، در برنامه‌ای مدون نسبت به راه اندازی کانون فرهنگی - ورزشی و بهره برداری از آن برای جوانان در امور ورزشی اعم از فوتبال، کاراته و فوتسال، امور فرهنگی اقدام شد.

او در پایان گفت: همچنین با توجه به نزدیکی به ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام، هیات نوجوانان تشکیل شد تا هم بر کیفیت عزاداری در ماه‌های محرم و صفر افزوده شود و هم برنامه‌ای منظم برای هیات های هفتگی باشد.
انتهای پیام /ی

جهادی فرهنگی-تربیتی در مناطق محروم کرمان

برچسب ها: سپاه ، اخبارفرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.