سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم فوتسال هیات خراسان رضوی:

تیم فوتسال سایپا در تک موقعیت‌ها حرفه ای‌تر از تیم ما عمل کرد

فاطمه شریف گفت: تیم سایپا در تک موقعیت‌ها حرفه ای‌تر از تیم ما عمل کرد و در ۲ غافلگیری توانست گلزنی کند.

فاطمه شریف سرمربی تیم فوتبال بانوان هیات خراسان رضوی پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل سایپا تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بازی پایاپای و حساسی با این تیم داشتیم. بیشتر دقایق ما سوار بازی بودیم و کنترل بازی دست تیم ما بود، سایپا در تک موقعیت‌ها حرفه ای‌تر عمل کرد و در ۲ تا غافلگیری توانست گل هایشان را در برابر تیم ما به ثمر برسانند.

او تصریح کرد: امروز بخت با تیم ما یار نبود. توپ‌های ما تا دم دروازه حریف می‌رفت، اما گل نمی‌شد. ما تا پایان فصل بازی‌های زیادی داریم. اشتباهات داوری در نتیجه بازی امروز تاثیر نداشت و اعتقاد دارم که همان طور که ما اشتباه می‌کنیم داور نیز مرتکب خطا می‌شود.


بیشتر بخوانید: اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان


اردلان: این بازی اعتبار فوتسال بانوان را به همگان نشان داد

نیلوفر اردلان سرمربی تیم سایپا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: خدا را شکر که از این بازی سربلند بیرون آمدیم و از بازیکنانم کمال تشکر را می‌کنم، چون سطح این بازی بسیار بالا بود. تیم حریف با قدرت بازی می‌کرد و بازیکنان ملی پوش زیادی داشت. تلاش بازیکنان ما ستودنی بود و عملکرد دروازه بان ما در این رقابت خیره کننده بود. این بازی اعتبار فوتسال ایران را به همه نشان داد. موقعیت‌های زیادی هر ۲ تیم داشتند که خوشبختانه این بازی به سود ما تمام شد.


بیشتر بخوانید: ناظمی: طبق قانون با متخلفان مسابقه ذوب آهن و شهرداری سیرجان برخورد می‌کنیم


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.