سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی پارس جنوبی جم:

مستحق پیروزی بودیم

سرمربی پارس جنوبی جم گفت: در هر دو بازی که داشتیم به ویژه بازی امروز مستحق پیروزی بودیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  فراز کمالوند پس از تساوی بدون گل پارس جنوبی جم و ذوب آهن در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم با ساختن یک تیم خوب که فوتبال روانی بازی کند تماشاگران را راضی کنیم.

او ادامه داد: اتفاقی امسال در تیم پارس جنوبی جم افتاده که اگر در تاریخ فوتبال بی نظیر بوده کم نظیر بوده است، اینکه یک تیم از ۱۸ بازیکن خود ۱۶ بازیکن را از دست بدهد.

سرمربی پارس جنوبی جم گفت: ۹۵ درصد تیم را تغییر دادیم و با تعداد زیادی از بازیکنان لیگ یکی و چند بازیکن با تجربه وارد مسابقات شدیم. 

کمالوند ادامه داد: ۱۰ بازیکن ما قراردادشان بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیون است، ارزان‌ترین تیم هستیم، اما بچه‌ها در زمین نشان دادند که از هیچ تیمی کم ندارند.

او بیان کرد: در دو هفته ابتدایی قرعه بسیار سختی داشتیم هفته اول با قهرمان سه دوره لیگ و هفته دوم با تنها تیمی که توانسته بود از گروه خود در جام باشگاه‌های آسیا صعود کند.

سرمربی پارس جنوبی جم گفت: انصافا در هر دو بازی به ویژه امروز مستخق پیروزی بودیم. نیمه اول و دوم برتر بودیم به ویژه ۲۵ دقیقه آخر که سراسر حمله بودیم ما سه مهاجم خود را نداشتیم و امروز بدون مهاجم بودیم.

کمالوند افزود: مردم را دیدم همه از تیم راضی هستند و از هفته چهارم و پنجم قول می‌دهم که به طور قطع تیم بهتر شود در ضربات آخر باید دقت کنیم.

او عنوان کرد: امروز موقعیت داشتیم، اما نتوانستیم از آن استفاده کنیم، چون ۱۵ -۱۶ بازیکن جدید داریم هماهنگی آن‌ها طول می‌کشد. هفته چهارم و پنجم چهره واقعی تیم را خواهید دید.

سرمربی پارس جنوبی جم افزود: از مردم خونگرم و مهمان نواز جم تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند.از جو ورزشگاه راضی هستم و به عنوان مربی تیم‌های پرطرفدار رابطه خوبی با هواداران دارم.افتخار می‌کنم مربی تیمی هستم که هواداران خونگرمی دارد.

کمالوند درباره داوری هم گفت: طبق قوانین فدراسیون درباره داوری صحبت نمی‌کنم دو تا صحنه بود که باشگاه خودش از طریق مجاری قانونی پیگیری می‌کند.

او  مهدی ترکمان را ستاره بازی معرفی کرد و ادامه داد: تیم پارس جنوبی امسال تیمی نیست که به سادگی ببازد.

سرمربی پارس جنوبی جم گفت: پدر و مادرم جنوبی هستند و متولد آبادان. با خلق و خوی جنوبی‌ها آشنا هستم.

کمالوند بیان کرد: ما از پرسپولیس و ذوب آهن کم نداشتیم. بچه‌ها پا به پای این دو تیم بازی کردند.

او از موسوی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تشکر کرد و افزود: او با تمام مشکلاتی که بوده از تیم حمایت کرده است. مسئولان باشگاه قول دادند که بچه‌ها این هفته دریافتی داشته باشند.

سرمربی پارس جنوبی جم ادامه داد: تمام توان خود را برای دفاع از اعتبار و آبروی استان بوشهر و جم خواهیم گذاشت و امیدوارم تیمی بسازیم که مردم از بازی آن‌ها راضی باشند.

کمالوند عنوان کرد: ذوب آهن چپ حمله بود و ما مثل جنگجویی بودیم که شمشیر ندارد. محمد ابراهیمی موثرترین فرد در جلو تیم است که در این دو بازی به علت مصدومیت در تیم نبود اما از هفته بعد در خدمت تیم است.

او گفت: نیمه اول کاملا مسلط بودیم در نیمه دوم بعد از  کارت زرد کاخا، ۲۰ دقیقه دوباره به بازی مسلط شدیم در نیمه دوم ذوب آهن عقب کشیده بود.شاید اگر بازی دو سه دقیقه ادامه می‌یافت گل می‌زدیم.

سرمربی پارس جنوبی جم با تمجید از ذوب آهن و علیرضا منصوریان، افزود: فکر می‌کنم صندلی تیم ملی دیر یا زود به منصوریان می‌رسد.

کمالوند با ابراز رضایت از بازی متین کریم زاده بازیکن بوشهری تیمش، بیان کرد: از بچه‌های استان در بازی‌های بعد بیشتر استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/ک

 هفته چهارم و پنجم چهره واقعی پارس جنوبی جم را خواهید دید

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.