سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مظاهری: کمترین حقمان در بازی با پرسپولیس کسب ۳ امتیاز بود /مردم تبریز حقشان قهرمانی است

دروازه بان تیم فوتبال تراکتور گفت: ما یک سر و گردن بالاتر از پرسپولیس بودیم و کسب ۳ امتیاز کمترین حقمان بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رشید مظاهری دروازه بان تیم فوتبال تراکتور درباره پیروزی برابر تیم پرسپولیس اظهار کرد: با همه احترامی که برای پرسپولیس قائل ما یک سر و گردن بالاتر بودیم و کمترین حقمان کسب ۳ امتیاز این بازی بود.

مظاهری درباره تشویق هواداران تراکتور بیان کرد: هواداران خیلی لطف داشتند و از وقتی که به تبریز آمدم احساس غریبی نکردم. این حمایت هواداران هم برایم عادی شده است چرا که از روز اول از من پشتیبانی کردند و دستشان درد نکند.

دروازه بان تراکتور درباره اینکه این تیم در نیمه دوم بهتر از پرسپولیس بازی کرد، گفت: به نظرم نیمه اول هم بهتر از پرسپولیس بودیم. امسال سال تراکتور است و اگر قرار است اتفاقی رخ بدهد از طرف بازیکن یا باشگاه نیست و مردم آذربایجان شرقی امسال حقشان قهرمانی است.

او بیان کرد: به هر حال امروز توانستم عملکرد خوبی در درون دروازه داشته باشم و فکر می‌کنم که همه از دفاع تا حمله کمک کردند تا گل نخوریم. از بازیکنان تیم تشکر می‌کنم که باعث شدند توپ زیادی به سمت دروازه نیاید و تمرکزم را جمع کردم که اگر توپی به سمتم آمد واکنش بهتری از خود نشان بدهم.


بیشتر بخوانید: تراکتور یک - پرسپولیس صفر/ اولین شکست قهرمان در تبریز


هواداران تراکتور نمونه شان در ایران نیست

دروازه بان تراکتور درباره جو ورزشگاه یادگار امام تبریز اظهار کرد: این هواداران نمونه شان در ایران نیست.

او درباره رقابت با بیرانوند و اینکه با کلین شیت توانست برنده این رقابت شود، گفت: من به هیچ دروازه بانی فکر نمی‌کنم و این تیم ما است که پیروز شده و فقط دروازه بان نقش نداشته است.

مظاهری درباره پست سعید آذری که از او به عنوان تاثیر گذارترین بازیکن ذوب آهن نام برده است، گفت: سعید آذری به من خیلی لطف داشت. آذری مدیر لایقی است و امیدوارم به آنچه حقش هست برسد. حیف که اکنون بیرون از فوتبال است. آرزوی موفقیت برایش می‌کنم.


بیشتر بخوانید: دنیزلی: پیروزی حق ما بود/ تراکتور با تیم ایده آل من فاصله دارد


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.