سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ بار دیگر از بانک مرکزی آمریکا انتقاد کرد

ترامپ بانک مرکزی آمریکا را متهم کرد که مسئول کند شدن رشد اقتصادی این کشور دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه این موضوع را که تعرفه‌های گمرکی وضع شده برای وادار کردن چین به گفت‌وگو درباره یک توافق تجاری، برای اقتصاد مشکل ایجاد کرده‌اند، رد کرد.

ترامپ با این حال، بانک مرکزی آمریکا را متهم کرد که مسئول کند شدن رشد اقتصادی این کشور است.

رئیس‌جمهور آمریکا با ارسال توییتی اعلام کرد: «ما مشکلی به نام تعرفه‌های گمرکی نداریم، ما بازیگران بد و آن‌هایی را که کار‌های غلطی انجام می‌دهند به راه راست بر می‌گردانیم. ولی بانک مرکزی آمریکا مشکل ایجاد می‌کند. آن‌ها به آنچه انجام می‌دهند فکر نمی‌کنند».

انجمن‌های شغلی زیادی در روز‌های اخیر به رئیس‌جمهور آمریکا نسبت به اثرات نامطلوب وضع حقوق گمرکی اضافه بر کالا‌های وارداتی از چین هشدار داده اند. این حقوق گمرگی جدید از روز ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) اجرایی خواهند شد. دونالد ترامپ اغلب بانک مرکزی آمریکا را به متوقف کردن اقتصاد کشور متهم می‌کند. او روز جمعه مسئولان شرکت‌هایی را که از وضع تعرفه‌های گمرکی ناراضی اند، به عدم صلاحیت متهم کرد.

در توئیت رئیس‌جمهور آمریکا همچنین آمده است: «شرکت‌هایی که دچار سوء مدیریت و ضعف هستند از این تعرفه‌های کوچک انتقاد می‌کنند در حالی که باید از عملکرد بد خود انتقاد کنند. واقعاً چه کسی می‌تواند از آن‌ها در اینباره توضیح بخواهد؟ این‌ها همه بهانه است».

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.