سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئله فرهنگ واقتصاد مسائل اساسی کشور هستند/ دوچرخه سواری بانوان طبق فتوای مراجع باشد

امام جمعه شهرستان انار گفت:امروز دو مسئله اقتصاد و فرهنگ از مسائل اساسی کشور می‌باشد که باید دولت باید به آن توجه کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام منتظری خطیب جمعه انار گفت: اقتصاد مسئله فوری و اولویت امروز کشور و فرهنگ موضوعی مستمر است که باید بطور جدی مورد توجه قرار گیرد.

 او افزود:اگر ملتی اجازه دهد فرهنگش پایمان فرهنگ‌های بیگانه شود آن ملت از دست رفته خواهد شد.

امام جمعه شهرستان انارگفت: نکته دیگری که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، این است که مسائل حاشیه‌ای نباید دولتمردان را از وظایف اصلی شان دور کند.

او افزود:امروز متاسفانه بعضی از دولتمردان با زود انتخاباتی کردن فضای سیاسی کشور، برگزاری کنسرت ها، هم صدا شدن با جنگ روانی دشمنان و موارد دیگر وظائف اصلی خود را که خدمت به مردم است را فراموش کردند.

او با اشاره به روز مبارزه با تروریسم و سالروزشهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت:هشتم شهریور یادآور جنایات کسانی است که تحت حمایت‌های آمریکا و کشور‌های غربی بیش از ۱۷ هزار نفر از ملت ایران را به خاک و خون کشیدند.

حجت الاسلام منتظری حکم دوچرخه سواری بانوان را از دیدگاه مراجع عظام تقلید بیان کرد و گفت:ورزش حق مسلم زنان و مردان جامعه است ،ورزش بانوان باید روز به روز تقویت شده و بدور از حاشیه‌های سیاسی و اخلاقی به سلامت و امنیت تمام برگزار شود.

وی به در خواست نمازگزاران جمعه از شورای تامین، اداره تربیت بدنی و هیئت دوچرخه سواری شهرستان اناراشاره کرد و گفت:با فتوای رهبر معظم انقلاب و سایر مراجع که دوچرخه سواری بانوان را در ملا عام و محافل عمومی جایز ندانسته و حرام می‌دانند با ید با اقدام جدی از تداوم چنین برنامه‌هایی در ملا عام جلوگیری بعمل آید.

انتهای پیام/ح

بادوچرخه سواری بانوان طبق فتوای مراجع برخورد شود

برچسب ها: نمازجمعه ، اقتصاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.