سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه سنندج :

مقاومت در مقابل استکبار سخن و راه رهبری است

امام جمعه سنندج گفت: مقاومت و اراده مردم و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری تنها راه مقابله با كینه توزی های استكبار جهانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ماموستا عبدالرحمن خدایی امام جمعه سنندج در آیین عبادی سیاسی نماز وحدت بخش جمعه گفت: مقاومت و اراده مردم و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری تنها راه مقابله با كینه توزی های استكبار جهانی است و در آینده نزدیك با وحدت و انسجام ملی تمام توطئه دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

ماموستا عبدالرحمن خدایی افزود :دشمنان بر این موضوع اتفاق‌نظر دارند که غلبه بر جمهوری اسلامی از طریق جنگ نظامی و تحریم اقتصادی امکان‌پذیر نیست و تنها راه تسلط بر این ملت را جنگ فرهنگی و کار در این حوزه می‌دانند.

او همكاری و هماهنگی مسئولان و مردم را در شرایط كنونی ضروری دانست و افزود: راه برون رفت از مشكلات اقتصادی تكیه بر توان داخلی و تعامل و یكدلی در تمام عرصه هاست و بطور قطع با این تدابیر از این مشكلات عبور خواهیم كرد.

خطیب جمعه سنندج در ابتدای سخنان خودبه موضوع بخشش اشاره کرد و گفت: جشن عاطفه‌ها بستری برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند و خانواده‌هایی است که توان تامین امکانات برای تحصیل فرزندانشان را ندارند

امام جمعه سنندج با تقدیر از کمیته امداد امام خمینی(ره) در برپایی جشن عاطفه‌ها برای ایجاد بستری در راستای رفع مشکلات مالی دانش‌آموزان نیازمند قبل از آغاز سال تحصیلی، گفت: این نهاد مقدس به عنوان مولود انقلاب با برگزاری این جشن هر ساله زمینه تامین بخشی از نیازهای دانش‌آموزان بی‌بضاعت را فراهم می‌کند.

خدایی در پایان سخنان خود افزود: امر به معروف و نهی از منکر به عنوان فریضه الهی در آیات متعدد قرآن کریم مورد توجه قرار گرفته و خداوند انسان را به انجام و احیای آن دستور می‌دهد.

انتهای پیام/ب

صحبت های امام جمعه سنندج  در نماز جمعه شتم شهریورماه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.