سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوبخت:

حتی یک روز پرداخت یارانه‌ها و حقوق‌ها عقب نیفتاده است/ درآمد حاصل از نفت مساعد نیست


رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تاکنون حتی یک روز پرداخت یارانه‌ها و حقوق‌ها عقب نیفتاده و با توجه به محدودیت منابع مالی نسبت به سال گذشته پرداخت‌ها ۲۰ درصد افزایش داشته است.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمدباقر نوبخت شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه و اقتصاد درباره پرداخت به موقع یارانه و حقوق خاطرنشان کرد: تاکنون حتی یک روز پرداخت یارانه‌ها و حقوق‌ها عقب نیفتاده و با توجه به محدودیت منابع مالی نسبت به سال گذشته پرداخت‌ها ۲۰ درصد افزایش داشته است.

او با بیان این که در حال حاضر دولت کشور را در شرایط بسیار متفاوتی نسبت به گذشته اداره می‌کند، اظهار داشت: در حالی در مورد تخصیص بودجه به پروژه‌های مهم کشور صحبت می‌شود که دولت با کمبود شدید منابع مالی روبه‌رو است.

رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه کشور افزود: امروزه مطالبات با محدودیت‌های کشور در تناسب نیست، در زمان جنگ اگر بخشی از شهر آسیب می‌دید و شهید می‌دادیم همه تلاش می‌کردیم تا به دشمن اجازه پیشروی ندهیم. بودجه ۴۴۸ هزار میلیارد تومانی دولت در شورای عالی هماهنگی اقتصادی تصویب شد که به ۳۸۶ هزار میلیارد تومان تقلیل پیدا کند.

نوبخت با بیان این که قرار شد ۶۲ هزار میلیارد تومان از هزینه‌ها صرفه‌جویی کنیم تصریح کرد: قرار شد منابع جدیدی را به ارزش ۷۶ میلیارد تومان وارد کنیم. زمانی که اوضاع در کشور مساعت بود تمام کشور‌ها خواستار سرمایه‌گذاری در ایران بودند.

وی ادامه داد: در حال حاضر که درآمد حاصل از نفت مساعد نیست واریز ۳۲ درصد از آن به صندوق توسعه ملی معقول نیست، اما با همه این موارد سال گذشته ۲۰ درصد از درآمد فروش نفت وارد صندوق شد و ۱۲ درصد دیگر قرار شد تا پایان سال برای استفاده بماند.

نوبخت درباره هزینه‌های عمرانی عنوان کرد: در این شرایط طرح‌ها و پروژه‌های زیادی در استان و حتی در سطح ملی در حال انجام است به‌طوری که در سال گذشته استان‌های زیادی به شبکه متصل شدند و امسال نیز ادامه پیدا می‌کند، تلاش داریم که منابع محدود عمرانی را به‌جای توزیع قطره چکانی معطوف شوند به پروژه‌هایی که هزاران میلیارد تومان هزینه داشته‌اند.

انتهای پیام/ب

صحبت های نوبخت درباره پرداخت حقوق و یارنه ها در کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۳۶ ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
آوه این یعنی ماه های بعد مشکل هست؟؟؟؟؟
کامبیز وزیری
۱۷:۰۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
بیمه ما جزبیمه فصلی محسوب میشه الان دوماه یارانه4 نفری ما قطع شده من استخدام رسمی نیستم آقای نوبخت لطفا جواب بده باید به کجا مراجعه کنم؟
ناشناس
۱۶:۴۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
جناب نوبخت اینقدر زحمت نکشید !!!!!
حمید
۱۳:۲۴ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
با سلام به جناب آقای نوبخت. و با تشکر از لطف جناب عالی که حقوق و یارانه مردم را به موقع پرداخت کرده اید. آقای نوبخت گرانی کمر ما را شکسته و مشکلات را بیشتر کرده. کاش کمی بیشتر به فکر ما بودید
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
پرداخت حقوق های نجومی را قطع کنید .
یه بدبخت
۱۳:۱۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
حقوق ها از اول سال ۹۸یکی دوبار باتاخیر بود .
شرکت های خصوصی هم‌که اصلا حقوق دادن به کارگران را فراموش کردن .لابد دلشون نمیخواحقوق بدن .نمیگن مردم بدبخت تواین اوضاع گرونی چه کارکنن .
فقط یارانه سروقت بودخدا خیرشون بده
ناشناس
۱۳:۰۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
برای نجومی بگیرها محدودیت ندارید ولی برای بقیه محدودیت دارید اوضاع فعلی ازشرایط جنگ بدتر نیست متاسفانه مدیریت ضعیف وحامی سرمایه داروجود دارد با پول اختلاسگران ونجومی بگیران می توان ایرانی را ازنوساخت
artemis
۱۳:۰۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
سلام الان نه ماه هست که حقوق اضافه کاری حق التدریسهای آموزش و پرورش پرداخت نشده؟؟؟ به کجا باید ما شکایت کنیم که پاسخگو باشند....
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
چرا يارانه واقعي را به مردم نمدهيد
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
هفته قبل گفتین پول سنوات بازنشسته های آموزش و پرورش رو میدین پس بهداشت درمانیا که یک عمر شب و روز زحمت کشیدن و با انواع بیمارا و بیماریها سروکار داشتن چی؟
ناشناس
۱۲:۲۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
ما که پنج ماهه حقوق نگرفتیم تو شرکت های تابعه دولتی اونم با حداقل حقوق
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
آقای نوبخت میگی درآمد حاصل از نفت مساعد نیست این سخن شما دوباره باعث سفته بازی در بازار ارز میشه و قیمت دلار رو افزایش میده در نتیجه مردم باید تورم رو تحمل کنند لطفا یک ذره مواظب باشید .
ناشناس
۱۲:۱۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
وای چقدر کار انجام میدید . خسته نباشید
ابراهیم
۱۱:۲۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
شما جلوی حقوق های نجومی بگیرید همه چیز درست میشه.
ناشناس
۱۱:۱۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
استعفا