سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب مقام دوم تیمی دختران کاراته کا ایلام در مسابقات استعداد‌های برتر کشور

رئیس هیات کاراته استان ایلام از درخشش دختران و پسران نونهال کاراته کا استان ایلام در روز اول مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر کشور خبر داد.

کریمی راد رئیس هیات کاراته استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: در روز پنجشنبه مورخ ۷ شهریور ۱۳۹۸ ورزشکاران کاراته کا استان ایلام دو مدال طلا و یک مدال نقره و دو مدال برنز و مقام دوم تیمی بانوان  و مقام چهارم تیمی آقایان را در رده سنی نونهالان  کسب نمودند.

او افزود: تیم کاراته بانوان استان ایلام اعزامی به مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر کشور در استان زنجان موفق به کسب یک مدال طلا توسط سرکار خانم فاطمه بشیری و یک مدال نقره و توسط خانم آیناز تابانی و یک مدال برنز توسط خانم مبینا کریمیان و مقام دوم تیمی این دوره از رقابت‌ها شدند.

کریمی راد اضافه کرد: تیم پسران استان ایلام در ارومیه موفق به کسب یک مدال طلا توسط آقای پوریا یعقوبی و یک مدال برنز توسط آقای سپهر دارابی و مقام چهارم تیمی این دوره از مسابقات شدند.

رئیس هیات کاراته استان ایلام با بیان اینکه این مسابقات در استان های زنجان و آذربایجان غربی برگزار میشود بیان کرد: این مسابقات فردا ۸ شهریور در قسمت نوجوانان (بانوان و آقایان) ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/غ

درخشش دختران کاراته کا ایلامی در مسابقات قهرمانی کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.