سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسول خطیبی:

خط خوردن دو بازیکن از لیست باعث تضعیف روحیه ما شد

سرمربی ماشین سازی گفت: هرچند بابت خط خوردن دو بازیکن خود از لیست اعتراضی نداریم، ولی مسئولان باید ما را توجیه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، رسول خطیبی سرمربی ماشین سازی در نشست خبری پس از بازی برابر سپاهان گفت: ما از سه موقعیت در بازی استفاده نکردیم، اما سپاهان دو موقعیت خود را استفاده کرد. گل اولی که سپاهان زد روی اشتباه فردی بازیکنان در جایگیری هنگام ارسال بود و من باور دارم که تیم ما شجاعانه بازی کرد و با تمام وجود از بازیکنانم تشکر میکنم.

او درباره عملکرد بازیکنانش گفت: اینکه توانستیم با این کیفیت در این جو بازی کنیم شایسته تحسین است، اما نباید فراموش کرد که ما مستحق باخت نبودیم. به تیم سپاهان هم تبریک می‌گوییم. هواداران هم از این بازی لذت بردند، اما به بازیکنان خودمان هم تبریک می‌گویم که با تمام وجود بازی کردند.

خطیبی راجع به حواشی خط خوردن دو بازیکن از لیست تیمش پیش از مسابقه گفت: به تصمیمات داوران و سازمان لیگ و کمیته‌های مربوطه احترام می‌گذاریم. اعتراضی نداریم و اهل اعتراض نیستیم. تا حالا شاهد این نبودم که به ما گفتند دو بازیکن ما در لیگ نمی‌توانستند در بازی باشند.

سرمربی ماشین سازی: همه اتفاقات به ضرر ما تمام شد. قبل از بازی گفتند که دو بازیکن ما نمی‌توانند در بازی حاضر شوند، آن هم یک ساعت قبل از بازی.

او: اعتقاد دارم که باید این مشکلات حل شود. با چند کارشناس صحبت کردیم و کارشناسان اعتقاد داشتند که خطایی صورت نگرفته، اما اعتراضی نداریم.

خطیبی: تیم ما از لحاظ روحیه کمی تضعیف شد، آن هم به خاطر همین مسائل. امیدوارم که دقت بیشتری شود تا به خاطر یکسری مسائل بازیکنان ما روحیه خود را از دست ندهند. امیدواریم که پاسخگوی ما باشند و دلیل این اتفاق را بگویند.

سرمربی ماشین سازی: اگر کرنر صحیح ما گرفته می‌شد ما می‌توانستیم در دقایق پایانی فشار خود را حفظ کنیم، اما همان کرنر گرفته نشد و برای همین سه کرنر به سود سپاهان در ادامه گرفته شد و جلوی حمله ما گرفته شد.

او: سپاهان قرارداد‌های میلیاردی دارد، اما تیم ما حتی یک قرارداد میلیاردی هم ندارد، ولی با این وجود بازیکنان ما بسیار خوب بازی کردند و موقعیت‌های بیشتری از سپاهان داشتیم که متاسفانه موفق نشدیم این موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنیم.

خطیبی: سرپرست ما به من گفت که دو نفر نمی‌توانند در بازی حضور پیدا کنند و به ما گفتند که لیست را دیر اعلام کردیم. ما هم دقیقا اطلاع نداریم که چیست، اما با اینکه اعتراضی نداریم، دنبال این هستیم تا دلیل این مسئله را بدانیم و ما را قانع کنند.
 
انتهای پیام/ی
 

ماشین سازی نتوانست موقعیت ها را به گل تبدیل کند

برچسب ها: سپاهان ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.