سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیدمهرداد سیدمهدی در واکنش به تعلیق پارلمان انگلیس:

این جماعت روشنفکر نما با انگلیسی‌ها زدوبندی دارند

سیدمهرداد سیدمهدی رئیس خبرگزاری صداوسیما از کسانی که در مقابل تلعیق پارلمان انگلیس به مدت یک ماه سکوت کرده‌اند انتقاد و آن‌ها را به زد و بند با انگلیسی‌ها متهم کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تعلیق در پارلمان انگلیس مسئله‌ای نیست که پیشتر اتفاق نیفتاده باشد اما این بار تفاوت در این جا است که این تعلیق تاکنون شامل حال برخی نمایندگان و به مدت زمان حداکثر ۵ ساعت بوده است. بر اساس قانون این کشور حداکثر زمان تعلیق نمایندگان برای مدت بیشتر نیز به مدت ۵ روز امکان دارد. اما این بار تعلیق شامل کل پارلمان انگلیس می‌شود و این بار هم نه از طریق رئیس مجلس و یا با رأی نمایندگان، بلکه با دستور مستقیم شخص نخست وزیر و آن هم برای مدت یک ماه صورت می‌گیرد.

سیدمهرداد سیدمهدی رئیس خبرگزاری صداوسیما با اشاره به این مسئله که ملکه انگلیس با این کار مزاحمان خود را برای مدتی کنار زده، در پستی که در توئیتر منتشر کرده واکنش بعضی از افراد را مورد نقد قرار داده است. نقد وی به افرادی است که همیشه دم از مردم و دموکراسی می‌زنند اما در رابطه با این مسئله سکوت کرده‌اند. او این افراد را به زد و بند با انگلیسی‌ها متهم می‌کند. 

سید مهرداد سیدمهدی در توئیتر خود نوشت:

«ملکه انگلیس با در خواست نخست وزیر ، پارلمان را برای یکماه تعلیق کرده یعنی پارلمان را تعطیل کرده تا مزاحمش نباشند.خب پس چرا صدای اونهاییکه همیشه فریاد وا مردم و وا دموکراسی در ایران سر می دهند در نیومده. مدیونید اگر فکر کنید این جماعت روشنفکر نما با انگلیسی ها زدوبندی دارند.»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.