سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار حوادث امروز هفتم شهریور ماه ۹۸.

دستگیری سارقان موتور‌های کولرگازی و سیم برق

مهم‌ترین حوادث امروز (هفتم شهریور سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (پنجشنبه هفتم شهریور ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

بسته شدن پرونده سارقان موتور‌های کولرگازی و سیم برق

سیدمحسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت: در پی اعلام یک مورد سرقت موتور کولر از یک مجتمع مسکونی در حوالی ایستگاه ۷بهار، ماموران کلانتری ۱۳ قدس، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات گسترده میدانی به فردی که در نزدیکی همان مجتمع مسکونی، سکونت داشته مظنون و او را به طور نامحسوس تحت مراقبت قرار دادند وپس از تکمیل مستندات قانونی با هماهنگی مقام قضایی، طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه این متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او مقادیر زیادی اموال سرقتی و ابزار مخصوص سرقت را کشف کردند در ادامه باهمکاری او سارق دیگری در این زمینه دستگیر گردید.

فرمانده انتظامی آبادان ادامه داد: متهمان که در ابتدا منکر هر گونه سرقتی بودند در بازجویی‌های فنی پلیس راهی جز بیان حقیقت نیافتند و به ۶فقره سرقت موتورکولر از اماکن خصوصی؛۳ فقره سرقت کابل‌های مخابراتی؛ ۵فقره سرقت سیم برق مجموعا به ۱۶ فقره سرقت اعتراف کردند؛ پرونده علیه مجرمان تشکیل به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.