سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح پروژه های برق رسانی در قصر شیرین و گیلانغرب

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب گفت: چهار پروژه شرکت برق منطقه‌ای غرب با اعتباری بالغ بر ۱۵۲ میلیارد ریال در شهرستان‌های قصرشیرین و گیلانغرب واقع در استان کرمانشاه به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، علی اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب گفت: چهار پروژه شرکت برق منطقه‌ای غرب با اعتباری بالغ بر ۱۵۲ میلیارد ریال در شهرستان‌های قصرشیرین و گیلانغرب واقع در استان کرمانشاه افتتاح شد.

او گفت:  دو پروژه سیم‌کشی مدار دوم خط ۶۳ کیلوولت قصرشیرین به نفت‌شهر به طول ۶۰ کیلومتر و توسعه یک فیدر ۶۳ کیلوولت خط در پست ۶۳/۲۰ کیلوولت قصرشیرین با اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

اسدی افزود:  این دو پروژه با هدف تأمین برق پایدار نفت‌شهر و مناطق مرزی از طریق پست فوق‌توزیع شهید سالمی و برقداری مدار دوم خط ۶۳ کیلوولت قصرشیرین به نفت‌شهر احداث و به بهره‌برداری رسیدند.

او بیان کرد :دو پروژه توسعه ۳ فیدر خط ۶۳ کیلوولت و احداث یک کیلومتر خط دومداره ۶۳ کیلوولت در پست ۶۳/۲۰ کیلوولت گیلانغرب۱ با حضور مسئولین محلی این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد ریال افتتاح شد.


انتهای  پیام/ز


افتتاح پروژه های برق رسانی  در هفته دولت  

برچسب ها: برق ، وزارت نیرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.