سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۰ مدرسه همزمان با هفته دولت در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: ۳۰ مدرسه با ۹۲ کلاس درس همزمان با هفته دولت در سراسر این استان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  رضا سرحدی‌نیا سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: برای راه اندازی این مدارس ۱۸۱ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

او ادامه داد: با افتتاح این مدارس بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ دانش آموز سیستان و بلوچستان از فضای آموزشی استاندارد بهره‌مند شدند.

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با قدردانی از خیران مدارس ساز گفت: ۲۴ مدرسه با ۶۱ کلاس درس با مشارکت خیران ساخته شده است.

او ادامه داد: سیستان و بلوچستان با توجه به نرخ بالای موالید و جذب بازماندگان از تحصیل همچنان با وجود همه اقدامات مطلوب انجام گرفته در مدرسه سازی به پنج هزار کلاس درس جدید نیاز دارد.

سرحدی نیا بیان کرد: از مجموع ۱۸ هزار و ۹۵۴ کلاس درس در سیستان و بلوچستان، ۱۰ هزار و ۵۲۸ کلاس درس نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم سازی است.

 ۷۲۰ هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ در ۶ هزار و ۶۰۰ مدرسه با ۴۰ هزار فرهنگی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

انتهای پیام/ع

ساخت چند  مدرسه در سیستان و بلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.