سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

سیگنالینگ خطوط مترو خطای انسانی را به صفر می‌رساند

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) درباره کاربرد سیستم سیگنالینگ در خطوط مترو توضیحاتی داد.

علی امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کاربرد سیستم سیگنالینگ در خطوط مترو اظهار کرد: هیچ بخشی از مترو و خطوط آن، بدون سیستم سیگنالینگ افتتاح نمی‌شود، چرا که سیستم حفاظت اتوماتیک قطار است.

او با بیان اینکه سیستم سیگنالینگ حرکت قطار‌ها را کنترل می‌کند، افزود: این سیستم نشان می‌دهد که قطار در کجا متوقف شده است و در صورت بروز مشکل برای قطار، حتی اگر خود راهبر هم بخواهد آن را حرکت دهد، حرکت نمی‌کند.


بیشتر بخوانید: اضافه شدن ۲ ایستگاه به بخش شرقی خط ۷ مترو تهران/ ۲۸ واگن از ۷۰ واگن معطل مانده در گمرک به خطوط مترو پیوست


مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) بیان کرد: سیستم سیگنالینگ اجازه نمی‌دهد که قطار از سرعت مجاز خود بیشتر حرکت کند و خطای انسانی را به صفر می‌رساند و ایمنی کامل را ایجاد می‌کند.

امام گفت: سیگنالینگ یکی از خط قرمز‌های ما به هنگام افتتاح‌ خطوط مترو است.

انتهای پیام/

توضیحات مترو درباره استفاده از سیستم سیگنالینگ 

برچسب ها: مترو ، شهرداری تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.