سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۷ شهریورماه ۹۸؛

یک کلاهبردار حرفه‌ای در سوادکوه به دام افتاد/دستگیری ۶۰ نفر در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در جویبار

مهم‌ترین حوادث امروز ۷ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مهم‌ترین حوادث امروزپنج شنبه ۷ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای ۲۰۰ میلیون ریالی در سوادکوه


سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: در پی شکایت مردمی مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی که خود را بانی کمک به نیاز‌مندان معرفی کرده بود، موضوع در دستور کار ماموران پلیس کلانتری شهر زیرآب قرار گرفت.

او افزود: پس از انجام اقدامات اطاعاتی، ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهم را که با تغییر مداوم چهره در این شهرستان تردد می‌کرد، شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ خادمی گفت: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری و کلاهبرداری در شهرستان‌های همجوار نیز بوده در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۳ فقره کلاهبرداری از شهروندان به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال  اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: به منظور ارتقاء امنیت عمومی و مقابله با مخلان نظم و امنیت اجتماعی در شهرستان جویبار، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی ۲۳ سارق حرفه‌ای و مالخر در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان دستگیر و ضمن اعتراف به ۲۴ فقره سرقت در این شهرستان، در بازرسی از مخفیگاه آنان ۱۰۰ متر سیم و کابل برق سرقتی، ۲ موتورسیکلت و ۱۴ راس دام زنده کشف شد.

او در ادامه از دستگیری ۷ خرده فروش مواد مخدر و ۳۰ نفر از مجرمان و افراد تحت تعقیب مراجع قضائی در ادامه این عملیات خبر داد و گفت: از این افراد مقادیر قابل توجهی مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی جویبار افزود: در اجرای مذکور نیز تعداد ۷ نفر خرده فروش مواد مخدر و معتاد دستگیر ،که مقدار ۴۷۵ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط گردید.

او با بیان اینکه در این طرح تعداد ۳۰ نفر از افراد تحت تعقیب مرجع قضائی که دارای سوابق مجرمانه‌ای بودند نیز دستگیر شدند گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س
برچسب ها: حوادث ، رویداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.