سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه بومگردی در راستای سیاست سفر‌های ارزان در اردبیل

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در راستای سیاست سفر‌های ارزان در استان اردبیل توسعه بومگردی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در راستای سیاست سفرهای ارزان در استان اردبیل توسعه بومگردی در دستور کار قرار گرفته است.

او افزود: در زمینه سفرهای ارزان قیمت استان اردبیل جزء استان های سرآمد در سطح کشور است و ما باید به این نکته توجه داشته باشیم که ارایه خدمات مناسب با هزینه های معقول از اصلی ترین اولویت های گردشگران محسوب می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان داشت: آشنایی گردشگران و مسافران به ویژه گردشگران خارجی با فرهنگ و سنت های موجود در روستاهای مناطق مختلف استان اردبیل نیز از جمله دیگر اهداف ما در توسعه واحدهای بومگردی است.

فلاحی تاکید کرد: خوشبختانه در حوزه واحدهای اقامتی و گردشگری در سطح کشور جزء استان های برتر کشور هستیم اما در حوزه بومگردی نیازمند اقدامات بیشتری هستیم.

وی اضافه کرد: طبق قانون مجوز برای واحدهای بومگردی در داخل محوطه روستاها صادر می شود که این موضوع می تواند باعث توسعه اقتصاد روستایی در استان و مهاجرت معکوس شود.

انتهای پیام/ع

توسعه واحدهای بومگردی در استان اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.