سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بگوویچ: تیم سایپا را به خوبی آنالیز کرده ایم/ می‌توانیم امسال پدیده لیگ برتر باشیم

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: فردا دومین دیدار خود را در لیگ برتر انجام خواهیم داد. تیم سایپا را به خوبی آنالیز کرده ایم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وینگو بگوویچ سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا در هفته دوم رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: فردا دومین دیدار خود را در لیگ برتر انجام خواهیم داد. تیم سایپا را به خوبی آنالیز کرده ایم.

او در ادامه افزود: نتایج بازی فردا غیرقابل پیش بینی است اما بازیکنانمان تمام تلاش خود را به کار خواهند برد تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.


بیشتر بخوانید: رونمایی از چهره اصلی تیم‌ها در نقل و انتقالات تابستانی/ کدام باشگاه‌ها سود بردند؟


سرمربی تیم گل گهر در مورد کیفیت توپ های لیگ برتر گفت: این توپ ها در سطح لیگ برتر ایران نیست و باید توپ های بهتری را برای مسابقات در نظر بگیرند. 

بگوویچ در خصوص هدف گذاری باشگاه گل گهر بیان کرد: فصل گذشته با اختلاف ۱۰ امتیازی نسبت به تیم سوم قهرمان لیگ یک شدیم. اما سطح لیگ یک با لیگ برتر قابل قیاس نیست ، بازیکنان زیادی را از دست دادیم و بازیکنان جدیدمان برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان دارند. هدف اولمان بقا در لیگ برتر است و به کسب نتایج درخشان هم فکر می کنیم. به تیم و باشگاهم اعتقاد دارم و می توانیم امسال پدیده لیگ برتر باشیم.


بیشتر بخوانید: برنامه دیدار‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.