سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان خبر داد؛

اختصاص بودجه میلیاردی برای افتتاح طرح‌های هادی استان سمنان

علی‌رضا فلاحی گفت: ۱۵ میلیارد تومان برای افتتاح طرح‌های هادی استان سمنان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی‌رضا فلاحی مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان ضمن بیان اینکه در هفته دولت ۴۱ طرح هادی و معابر و مسکن روستایی در سطح روستا‌های استان سمنان افتتاح شد،گفت: برای این طرح‌ها ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده که اعتبارات ملی و استانی و اعتبارات ماده شش برنامه ششم توسعه محل تأمین این میزان اعتبار بوده است.

او افزود: طرح‌های بنیاد مسکن استان سمنان همچنین در بخش بهسازی معابر روستایی، آسفالت و به‌خصوص اصلاح معابر نیز بوده که طی هفته دولت با حضور مسئولان در روستا‌های استان به بهره‌برداری رسیده است.

آغاز ساخت خانه‌های مسکونی در حسین‌آباد کالپوش

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان همچنین در پاسخ به این سؤال که مهم‌ترین طرح‌های این اداره کل در هفته دولت چیست؟ بیان کرد: موضوع آغاز عملیات ساخت مسکن در منطقه حسین‌آباد کالپوش یکی از مهم‌ترین طرح‌های این اداره کل بود که خوشبختانه از دیروز آغاز شده است.

فلاحی ابراز داشت: رانش زمین در حسین آباد کالپوش میامی متأسفانه سبب تخریب بسیاری از خانه‌های مسکونی شد که برنامه‌ریزی برای احیای دوباره منازل مردم بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گذاشته‌شده است.

او افزود: بر این حساب برای ساخت ۶۵ خانه جدید مکانی به وسعت ۶۴ هکتار در اطراف روستای حسین‌آباد کالپوش تعیین و عملیات اجرایی این طرح‌ها نیز آغازشده است.

انتهای پیام / م

برچسب ها: مسکن ، روستائیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.