سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور پیرغلامان حسینی در حسینیه ایران شور حسینی را دوچندان کرده است

شهردار شاهدیه گفت: حضور پیرغلامان حسینی در جامعه باعث گسترش فرهنگ حسینی می شود.

سیدعلی میرنژاد، شهردار شاهدیه در حاشیه دومین نشست علمی-آموزشی بین الملل پیرغلامان حسینی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  با اشاره به اینکه حضور پیرغلامان حسینی در جامعه باعث گسترش فرهنگ حسینی می شود گفت: با حضور پیرغلامان حسینی در استان یزد شور حسینی در این استان دوچندان شده است.

میرنژاد با بیان اینکه حسینیه ایران، نامی برازنده برای استان یزد است افزود: مراسم ها و عزاداری ها در حسینیه های استان یزد فقط در ایام محرم برپا نیست، بلکه در طول سال حسینیه های استان یزد با برگزاری مراسم ها زنده هستند.

او اظهار داشت: از یک ماه پیش حسینیه کلک شاهدیه یزد را برای میزبانی از پیرغلامان و خادمان حسینی آماده کردیم و اکنون با حضور این عزیزان در شهر شاهدیه عطر و بوی حسینی در همه جا به مشام می رسد.

میرنژاد افزود: شهر شاهدیه در شمال غرب شهرستان یزد واقع شده و دارای محلات ابرند آباد، گرد فرامرز و نصرت آباد است.

دومین نشست علمی-آموزشی بین الملل پیرغلامان حسینی در حسینیه ایران، به تبیین منویات رهبر معظم انقلاب در عرصه مداحی و ستایشگران اهل بیت (ع)، هیئت داری و تمدن سازی پرداخته می‌شود.

هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی صبح دیروز در سالن همایش های کریاس پالاس میبد با حضور بیش از ۸۰۰ پیرغلام حسینی از سراسر کشور و ۴۵ پیرغلام بین المللی از ۲۵ کشور دنیا در میبد آغاز بکار کرد.

انتهای پیام/ص

اجلاس پیر غلامان حسینی در یزد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.