سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با هفته دولت صورت گرفت؛

بهره برداری از ۱۸ طرح در شهرستان فارسان

همزمان با هفته دولت، ۱۸ طرح در شهرستان فارسان به بهره برداری رسید.

مرداس طاهری فرماندار فارسان در گفت‎و‎گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، اظهار داشت: امروز پنج شنبه ۷ شهریور ۹۸ همزمان با ششمین روز از هفته دولت، ۱۸ طرح در این شهرستان با حضور مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید.

او افزود: این طرح‌ها شامل ۱۰ طرح زیرساخت، یک طرح بهداشت و درمان، یک طرح ورزشی، دو طرح دامپروری، سه طرح کشاورزی و یک طرح صنعتی بود.

طاهری اضافه کرد: برای تکمیل این تعداد طرح، ۲۲۴ میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریال اعتبار هزینه شد که با بهره برداری از آن‌ها زمینه اشتغال ۷۶ نفر فراهم گردید.

او ادامه داد: همچنین در این روز، کلنگ ۱۵ طرح به زمین زده شد که برای احداث آن‌ها به ۱۲۴ میلیارد و ۵۵۴ میلیون ریال اعتبار نیاز است.

فارسان از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن (شهر فارسان) در فاصله ۳۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

هفته اول شهریور به مناسبت شهادت شهیدان رجایی (رئیس جمهور) و باهنر (نخست وزیر) در حادثه انفجار دفتر نخست‌وزیری جمهوری اسلامی ایران در ۸ شهریور ۱۳۶۰ به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ن

کلنگ ۱۵ طرح در فارسان به زمین زده شد

برچسب ها: هفته دولت ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.