سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

خیران سلامت سمنان ۹۸۰ میلیارد ریال کمک کردند

نوید دانایی با اشاره به نقش خیران سلامت در توسعه طرح های بهداشت و درمان گفت: خیران سلامت در دولت تدبیر و امید ۹۸۰ میلیارد ریال در حوزه بهداشت و درمان کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت : احداث، تجهیز و بهره‌برداری از مراکز بهداشتی، درمانی و آموزشی با مشارکت خیران سلامت با اعتبار ۹۸۰ میلیارد ریال در ۶ سال گذشته انجام شد.

او با تاکید بر اینکه هدف‌گذاری منسجم برای شناخت نیاز‌های درمانی و تامین اعتبارات توسط خیران باید برنامه‌ریزی شود، افزود : اعمال تحریم‌های ناعادلانه و ظهور شرایط خاص و ویژه در کشور، لزوم همبستگی و همراهی بیش از پیش دولت و ملت را بیش از گذشته طلب می‌کند و در این میان خیران نقش بسیار ویژه‌ای در توسعه و حل مشکلات جامعه بر عهده دارند.

دانایی ادامه داد: خیران با مشارکت خود در بخش‌های مختلف سلامت می‌توانند از بار سنگینی که بر دوش دولت قرار دارد بکاهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با اشاره به اینکه بخش‌های زیادی از مشکلات یک جامعه در جوامع پیشرفته، توسط جوامع محلی و شهروندی شناسایی و حل می‌شود، اظهار کرد: فعالیت‌های عام‌المنفعه و خیران برای تحقق منافع عمومی و همگانی طراحی شده است و منافع آن به عموم مردم تسری می‌یابد.

انتهای پیام/ح

کمک ۹۸۰ میلیارد ریالی خیران سلامت سمنان در دولت تدبیر و امید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.