سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تفاهم نامه سرمایه گذاری بنیاد برکت با استانداری مازندران

تفاهم نامه سرمایه گذاری بنیاد برکت در کارخانه نساجی با استانداری مازندران منعقد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در جلسه انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری بنیاد برکت در کارخانه نساجی با استانداری مازندران با بیان اینکه کارخانه نساجی یک برند ملی است، گفت: در این برهه از زمان باید به تولید داخلی اکتفا کنیم، هم اشتغال موجود حفظ شود و هم به نوعی در چرخه تولید دچار مشکل نشویم. ‎

او با بیان اینکه کارخانه نساجی یک برند ملی است، افزود: نساجی از قدیمی‌ترین کارخانه‌ها و بخشی از هویت استان و شهرستان قائم شهر است.

حسین زادگان گفت: با وجود ماشین آلات و تجهیزات خوب و تسهیلات ارزان قیمت، مدیریت وقت نتوانست کارخانه را به سود دهی برساند.

او افزود: در این برهه از زمان باید به تولید داخلی اکتفا کنیم، هم اشتغال موجود حفظ شود و هم به نوعی در چرخه تولید دچار مشکل نشویم.

استاندار مازندران افزایش تولید کارخانه‌های نیمه فعال را دارای اهمیت دانست و گفت: بنیاد برکت ستاداجرایی فرمان امام (ره) مشارکت در سرمایه گذاری کارخانه نساجی را پذیرفته تا به اشتغال پایدار در نساجی برسیم.

حسین زادگان افزود: با احیای ظرفیت خط تولید موجود باید تلاش شود تا خط تولید‌های جدید راه اندازی شود.

او به بازسازی و بهسازی در بخش ریسندگی که در حال حاضر فعال است، اما مقرون به صرفه نیست، تاکید کرد و گفت: با جایگزینی و تعمیر ماشین آلات مستهلک، این واحد محصول تولیدی با ارزش افزوده بیشتری خواهد داشت.

استاندار مازندران افزود: تا پایان ماه مرحله اول راه اندازی می‌شود و مرحله دوم آن شامل چاپ هم در حال نصب تجهیزات است.

حسین زادگان با بیان اینکه شرکت نساجی متعهد می‌شود که ضمن احیای خط ریسندگی از محل سود مشارکت با ستاد خط ۴ و تکمیل شرکت را راه اندازی کند، گفت: در حال حاضر ۲۰۰ نفر در این خط تولید مشغول به کار هستند و بر اساس تفاهم نامه برای ۲۰۰ نفر دیگر نیز اشتغالزایی می‌شود.
انتهای پیام/ س
 

سرمایه گذاری بنیاد برکت و با استانداری مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.