سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاده چالوس فردا یک طرفه و هراز مسدود می شود

رییس پلیس راه مازندران گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در آمد و شد خودرو‌ها، جاده چالوس فردا جمعه ۸ شهریورماه یک طرفه و جاده هراز مسدود می‌شود.

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۶ شهریورماه آغاز و تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۹ شهریورماه ادامه دارد گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ فردا جمعه ۸ شهریور تا ساعت ۲ بامداد شنبه ۹ شهریورماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

او افزود: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ فردا جمعه ۸ شهریور تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۹ شهریورماه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.
بیشتر بخوانید:ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در جاده‌های هراز و چالوس

رییس پلیس راه مازندران گفت:تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ فردا جمعه ۸ شهریورماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، از ساعت ۱۸ الی ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه خواهد بود

سرهنگ قدمی گفت: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی که از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۶ شهریورماه ممنوع شده بود از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ امروز پنجشنبه و فردا جمعه ۷ و ۸ شهریورماه نیز از جاده هراز ممنوع است.

او افزود: تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک که از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۶ شهریورماه ممنوع شده بود تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۹ شهریورماه از جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.
انتهای پیام/س
 

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.